تاریخ انتشار: 1395/11/14 12:49
کد خبر: 231868

بازی با ماشین سازی و احیا روحی هافبک استقلال

فرشید باقری، بازیکنی که تا همین چند روز قبل مغضوب منصوریان بود برای دقایق کوتاهی در تبریز به میدان رفت تا شرایط برای ادامه همکاری او و استقلال رفته رفته فراهم شود و روابط او با سرمربی آبی‌ها شکل عادی بگیرد.
بازی با ماشین سازی و احیا روحی هافبک استقلال

محرومیت استقلال از نقل و انتقالات و چالشی که منصوریان با آن مواجه شد؛ باعث شد تا نهایتا فرشید باقری که در یک قدمی جدایی از استقلال بود در جمع شاگردان منصوریان ماندگار شود.

در بازی چند هفته قبل استقلال با همنام خوزستانی که منصوریان با محرومیت ابراهیمی، جای خالی‌ شماره 6 را با وریا غفوری پر کرد و باز هم به باقری فرصت بازی نداد، جدایی او از استقلال به نظر قطعی شده بود و مشخص بود که منصوریان هم نیازی به او ندارد؛ اما بعد از حکم محرومیت استقلال از نقل و انتقالات به یکباره آبی‌ها با بحران هافبک روبه‌رو شدند و منصوریان نتوانست با جدایی باقری موافقت کند. در حالی که شماره 14 آبی‌ها انگیزه‌ای برای ادامه حضور در این تیم نداشت، با پافشاری منصوریان در این تیم ماندگار شد و در بازی امروز هم برای اولین بار در نیم فصل دوم برای دقایقی به بازی رفت تا کدورت‌ها میان او و منصوریان آهسته آهسته برطرف شود. در آغوش گرفتن باقری توسط منصوریان قبل از ورود به زمین و رفتار محبت‌آمیز او نشان می‌دهد که نگاه سرمربی آبی‌ها تغییر پیدا کرده و باقری می‌تواند به آینده‌اش در استقلال امیدوار باشد. هرچند با آمادگی بالای ابراهیمی و نورافکن، کار او برای رسیدن به ترکیب اصلی بسیار سخت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wryad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر استقلال دوباره تغییر میکند؟

روزهای تلخ باقری در استقلال