تاریخ انتشار: 1397/07/10 13:41
کد خبر: 127968

آنالیز گلهای السد و پرسپولیس/شاگردان پرفسور در صدد ثبت حماسه ای دیگر مقابل یاران ژاوی

شاگردان برانکو در صدد هستند با یک عملکرد منطقی راه صعود به فینال را هموار کنند
آنالیز گلهای السد و پرسپولیس/شاگردان پرفسور در صدد ثبت حماسه ای دیگر مقابل یاران ژاوی

پرسپولیس امشب از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران و در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میرود.

در ادامه بررسی آمار فنی دو تیم در رقابتهای آسیایی در این بخش به بررسی استراتژی دو تیم در طول ۹۰ دقیقه میپردازیم.

آمار گلهای زده شده دو تیم در دقایق مختلف

براساس آمار ۳۵ درصد گلهای السد در ۳۰ دقیقه اول به ثبت رسیده و در مقابل تنها ۱۳ درصد گلهای پرسپولیس در این مقطع زمانی به ثمر رسیده است.

 در مقطع زمانی دقایق ۳۰ الی ۴۵ السد ۱۰ درصد گلهایش به ثمر رسیده و ۲۶.۷ درصد گلهای شاگردان برانکو در این مقطع زمانی به ثبت رسیده است.

۱۰ درصد گلهای السد از دقیقه ۴۵ تا ۶۰ به ثمر رسیده و در مقابل در این دقایق کمی آرام تر کار کرده و ۶.۷ گلهایش در این دقایق به ثمر رسیده است.

اما در دقایق ۶۰ تا ۷۵ بیشتر آمار گلزنی السد نسبت به هر مقطع زمانی به ثبت رسیده که این آمار در لیگ ستارگان قطر هم صادق است سفید پوشان قطری در این بازه زمانی ۳۰ درصد از گلهایشان به ثبت رسیده است.

اما پرسپولیس ۲۰ درصد گلهایی که به ثمر رسانده در مقطع میانی نیمه دوم و از دقایق ۶۰ الی ۷۵ بوده است.

اما از دقیقه ۷۵ الی ۹۰ السد قطر ۱۵ درصد گلهایش به ثمر رسیده اما پرسپولیس در این مقطع زمانی ۳۳.۳ گلهایش زده شده است که بالاترین آمار نسبت به هر بازه زمانی دیگری است.

از آمار فوق میشود به استراتژی مربیان دو تیم در دقایق مختلف پی برد که بر این اساس سرخپوشان باید در ۱۵ دقیقه اول و مقطع ۶۰ تا ۷۵ بیشتر از هر تایمی مراقب کنترل بازی باشند و با توجه به میانگین سنی بالای السد سرخپوشان میتوانند در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول دقایق ۴۵ تا ۶۰ و ۷۵ الی ۹۰ به گل زده در خانه حریف بیشتر تمرکز کنند.

باید دید شاگردان پرفسور میتوانند امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه حماسه ای دیگر در مقابل یاران ژاوی ثبت کنند و نتیجه ای مطلوب راه صعود به فینال را هموار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ww8d6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط دفاع و دروازه؛ پاشنه آشیل السد