تاریخ انتشار: 1397/05/06 17:37
کد خبر: 136744

شکست پرگل فولاد تنها راه پرسپولیس برای صدرنشینی!

سرخپوشان پایتخت امیدوارند با پیروزی مقابل فولاد صدرنشینی خود در لیگ هجدهم را آغاز کنند.
شکست پرگل فولاد تنها راه پرسپولیس برای صدرنشینی!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در سه فصل اخیر بیش از هر تیم دیگری صدر جدول را در اختیار داشته اند. آن ها در لیگ پانزدهم برای رسیدن به صدر 25 هفته صبر کردند اما سرانجام با پیروزی تاریخی مقابل استقلال به جایگاه نخست رسیدند اما خیلی زود و با تساوی برابر نفت آن را از دست دادند.

فصل بعد اوضاع بهتر پیش رفت. سرخ ها از هفته سوم تا ششم صدرنشین بودند اما تساوی مقابل استقلال، تراکتور این رده را گرفت. پس از آن یک مقطع سه هفته ای را نیز صدرنشین بود ولی یک بار دیگر جایگاهش را به تراکتور واگذار کرد. قرمزپوشان پایتخت از هفته دوازدهم به رده نخست رسیدند و تا پایان صدر را حفظ و به مقام قهرمانی رسیدند.

آغاز لیگ هفدهم شروع رقابت پرسپولیس با پدیده و پارس جنوبی بود. سرخپوشان پایتخت تا هفته هشتم تنها 3 هفته در رده اول بودند اما از هفته نهم به صدر رسیدند و با حفظ آن بار دیگر قهرمانی را به دست آوردند.

در مجموع پرسپولیس در سه سال اخیر 52 هفته صدرنشینی را تجربه کرده و حالا امیدوار است با پیروزی مقابل فولاد به این جایگاه برسد.

شاگردان ایوانکوویچ هم اکنون با 2 تفاضل گل کمتر نسبت به سایپا و یک گل زده کمتر نسبت به فولاد در رده سوم هستند و اگر می خواهند قاطعانه صدرنشین باشند، باید فولاد را با اختلاف گل زیاد شکست دهند.

لیگ پانزدهم: 2 هفته

لیگ شانزدهم: 25 هفته

لیگ هفدهم: 25 هفته


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwgwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رسمی / ترکیب 11 نفره پرسپولیس برای دیدار با پدیده