تاریخ انتشار: 1397/08/08 23:39
کد خبر: 123944

فردا(چهارشنبه)تکلیف کمالوند یکسره می شود

حسین یدی گفت: فراز کمالوند به مدیران باشگاه اکسین البرز درخواست جدایی داده است اما تکلیف این موضوع تا ظهر فردا(چهارشنبه) مشخص می شود.
فردا(چهارشنبه)تکلیف کمالوند یکسره می شود

حسین یدی، سرپرست تیم اکسین البرز در گفت و گو با خبرنگار،درباره جدایی فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم اظهار داشت: کمالوند به مدیران باشگاه درخواست جدایی داده است اما باید دید آنها چه تصمیمی درباره این موضوع می گیرند. به هر حال تکلیف جدایی فراز کمالوند از سرمربیگری اکسین تا ظهر فردا(چهارشنبه) به صورت رسمی مشخص می شود.

او درباره دلیل این درخواست کمالوند از مدیران باشگاه اکسین بیان کرد: تا حدی نتایج تیم اکسین در لیگ یک روی این موضوع تاثیرگذار است اما بهتر است از خود کمالوند دلیل اصلی این تصمیمش را بپرسید.

یدی درباره احتمال بازگشت فیروز کریمی به تیم اکسین البرز اظهار داشت: با قطعی شدن جدایی کمالوند مدیران باشگاه درباره انتخاب جانشین او تصمیم می گیرند اما در حال حاضر گزینه خاصی برای این امر نداریم.

سرپرست تیم اکسین البرز درباره نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر لیگ دسته اول گفت: تیم ما لیگ را خدب شروع کرد و در چهار هفته ابتدایی نتایج بسیار خوبی هم گرفتیم اما نمی دانم چرا یک باره اکسین به حدی دچار افت شد که نتوانستیم در پنج بازی اخیرمان یک بار هم پیروز شویم. به هر حال کادرفنی تیم اکسین بهتر می تواند درباره دلیل این نتایج ضعیف پاسخگو باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxedx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فراز کمالوند از هدایت اکسین کناره‌گیری کرد

کمالوند: تمام تمرکزم روی اکسین است/ قطعا لیگ برتری میشویم
سرمربی اکسین البرز در گفت وگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی: