تاریخ انتشار: 1397/10/07 19:31
کد خبر: 116020

کودتا در نساجی به رهبری نکونام!

کودتا در نساجی به رهبری نکونام!

فصل گذشته جواد نکونام در حالی هدایت نساجی را بر عهده گرفته بود که قبل از او مهدی پاشازاده و داوود مهابادی هدایت این تیم را در فصل قبل بر عهده داشتند. نکونام با آمدن به قائمشهر هفته به هفته هواداران این تیم را امیدوارتر می‌کرد. امید شهر خسته فقط به تفکرات نکونام بود تا آن ها را به آرزوشان یعنی صعود به لیگ برتر برساند.

نساجی‌چی‌ها در آخر فصل به رویای دیرینه شان رسیدند و از نکونام یه بت ساختند! صعود به لیگ برتر سر و صدای زیادی داشت اما چیزی که در تاریخ این باشگاه به ثبت رسید این بود که نساجی با جواد نکونام لیگ برتری شد.

سرمربی جوان و نام آشنای نساج‌ها در همان ابتدا یعنی در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنان جوان کم تجربه نشان داد هنوز باید خیلی کار کند تا به آن پختگی لازم برسد‌.

فصل برای قائمشهری‌ها از همان ابتدا با باخت شروع شد، رفته رفته امید فصل گذشته هواداران به نا امیدی تبدیل شد. شاگردان نکونام علت نتیجه نگرفتن‌شان را اشتباهات داوری می دانستند و تا حدودی این موضوع درست بود اما فقط اشتباهات داوری در این ناکامی دخیل نبود.

نکونام با نساجی در لیگ برتر در بازی های بیرون از خانه هیچ گاه نتوانسته بود برابر تیمی به برتری برسد تا اینکه در آخرین دیدار نساجی در نیم فصل اول برابر تیم پیکان به برتری رسید. این برد بوی جدایی می‌داد و نکونام برابر خودروسازان نتیجه گرفت تا خیلی زود سوار پیکان شود!

می توان گفت با جدایی نکونام کل باشگاه نساجی به هم ریخت و آشفته شد. نکونام چراغ اول را در زمینه استعفا دادن روشن کرد تا مدیرعامل، مدیر اجرائی، مدیر روابط عمومی، مدیر رسانه ای و مربیان استعفا بدهند. الان فقط باشگاه نساجی با بازیکنان و هوادارانش باقی مانده است با رفتن رفیقان نیمه راه این تیم پر هوادار بلا تکلیف است و باید منتظر ماند و دید که امسال نساجی حداقل می‌تواند با این شرایط امتیاز خود را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxwmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سریال استعفاها در نساجی/ مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای هم کنار رفتند