تاریخ انتشار: 1402/05/13 19:46
کد خبر: 1592

ستاره بایرن نمی‌خواهد قربانی دمبله شود

برخلاف شایعاتی مبنی بر حضور لروی سانه در بارسلونا، این بازیکن تمایلی ندارد جایگزین وینگر آبی اناری‌ها شود.
ستاره بایرن نمی‌خواهد قربانی دمبله شود

لروی سانه یکی از نامزدهای احتمالی برای جانشینی عثمان دمبله در بارسا بود. سران بارسلونا آن را به عنوان یکی از گزینه‌های روی میز خود دارند اما تاکنون هیچ تلاشی برای جذب این بازیکن انجام نشده است.

اما سانه هم قصد ندارد تابستان امسال بایرن را ترک کند و درحال حاضر به احتمال حضور در بارسلونا فکر نمی‌کند هر چند که معلوم نیست در آینده تصمیم او عوض می‌شود یا خیر، اما در حال حاضر سانه به موفقیت در آلمان فکر می‌کند.

1836089

لروی سانه پس از حضور چندساله در منچسترسیتی، راهی بایرن مونیخ شد اما برهه ورود او به جمع باواریایی‌ها همزمان با اوج مشکلات در این تیم بود. تابستان امسال، بایرن یک انقلاب واقعی به راه انداخت و گمانه زنی‌هایی در مورد انتقال سانه به بارسا وجود داشت، اما این اتفاق نخواهد افتاد. سانه قیمت بسیار بالایی دارد که بارسلونا قادر به پرداخت آن نیست. هزینه انتقال این وینگر آلمانی بیش از 40 میلیون یورو خواهد بود. تیم‌های بزرگ دیگری نیز به این بازیکن علاقه‌مندند.

فالی رمضانی، ایجنت این بازیکن اخیرا با باشگاه بایرن مونیخ درباره موکلش صحبت کرده است اما در حال حاضر سران این تیم درگیر انتقال داوید رایا، دوازه‌بان برنتفورد هستند و در راه جذب این بازیکن با آرسنال رقابت می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzyx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جزئیات توافق لواندوفسکی با بارسلونا فاش شد