تاریخ انتشار: 1400/09/15 00:58
کد خبر: 29092

تشکر نساجی؛ حق پخش را هم پیگیری کنید

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از عزیزی خادم به خاطر واگذاری تبلیغات محیطی از فدراسیون فوتبال تقاضا کرد موضوع حق پخش هم به طور جدی پیگیری شود.
 تشکر نساجی؛ حق پخش را هم پیگیری کنید

در بیانیه باشگاه نساجی این چنین آمده است: سال‌هاست متولیان فوتبال سعی در حرفه‌ای شدن لیگ برتر به‌جهت عمل به معیارهای استانداردهای جهانی دارند اما یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های باشگاه‌های لیگ برتری که ازقضا غالباً دولتی نیز هستند و از چنین منابعی ارتزاق می‌کنند، اخذ منابع درآمدی در حوزه‌های تبلیغات محیطی و همچنین حق پخش تلویزیونی بوده است.قطعاً در میان باشگاه‌های لیگ برتری، باشگاه نساجی مازندران و سه باشگاه دیگر که توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، نسبت به عینیت بخشیدن این نیازها در اولویت به‌سر می‌برند.

در ادامه بیانیه باشگاه نساجی می خوانیم: در شرایطی که سطح حرفه‌ای بودن فوتبال کشورمان و نگاه به درآمدزایی پایدار برای باشگاه‌ها، عملاً طی این سال‌ها، باشگاه‌های خصوصی، کسب درآمدی نداشته‌اند و امروز بخش‌های سرمایه‌گذاری چون شرکت هواپیمایی وارش که مالکیت باشگاه نساجی مازندران را برعهده دارد، تنها محکوم به هزینه هستند و امیدی به کسب درآمد پایدار حاصله از برگزاری لیگ نخواهند داشت. لذا با حضور جناب آقای شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در دوره مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال و درک این نیاز مهم باشگاه‌ها به‌ویژه باشگاه‌های خصوصی، در نخستین اقدام، مسئولان محترم فدراسیون فوتبال درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار کردند‌.

و در پایان باشگاه نساجی به این نکات اشاره کرد: هرچند نسبت به هزینه‌های جاری باشگاه‌ها، این درآمد، ناچیز به‌حساب می‌آید اما نویدبخش نگاه مشفقانه‌ای است که در ادامه اتفاقاتی هم‌نظیر را درپی داشته باشد. ضمن تشکر از این نگاه مساعدانه، در اولویت بعدی از مسئولان و سیاست‌گذاران محترم دستگاه ورزش و فدراسیون فوتبال خواستاریم برای بقا، پویایی، ایجاد انگیزه و دلگرمی علی‌الخصوص برای باشگاه‌های خصوصی، درآمد حاصله از پخش تلویزیونی را نیز به باشگاه‌ها واگذار کنند. امید است با به فعالیت رسیدن این حق قانونی برای باشگاه‌ها، گام‌های محکم‌تری در مدیریت جناب عزیزی‌خادم به‌سوی حرفه‌ای‌تر برگزار شدن لیگ برتر برداشته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzz5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاپیتان محروم در اردوی نساجی