تاریخ انتشار: 1397/08/02 12:46
کد خبر: 124947

آقا معلم و پیکان به دنبال جهش به سمت صدر؛ تلاش نمازی برای شروعی از نو

فردا دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در چارچوب هفته دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.
آقا معلم و پیکان به دنبال جهش به سمت صدر؛ تلاش نمازی برای شروعی از نو

دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در چارچوب هفته دهم به مصاف یکدیگر می‌روند. ذوب آهن اصفهان در این فصل فراز و نشیب های فراوانی داشت و چند هفته ای است که عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است.

ذوب آهن اصفهان هفته قبل به مصاف سپیدرود رفت. این مسابقه که در 45 دقیقه اول بدون هیچ موقعیت خاصی دنبال می‌شد، در نیمه دوم بسیار جذاب پیگیری شد. هر دو تیم که به دنبال کسب برد در این مسابقه بودند احتیاط را کنار گذاشتند و حملات فراوانی را بر روی دروازه هم ترتیب دادند. درست 10 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم میلاد فخرالدینی صاحب موقعیت تک به تکی شد که شوت این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت و نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند تا ذوب آهن پیش افتد در نهایت ذوب آهن در بازی هفته گذشته به تساوی بدون گل دست یافت.

پیکان تهران که در این روز ها از آن به عنوان یکی از مدعیان یاد می شود در هفته قبل می‌بایست به مصاف پرسپولیس می‌رفت که به دلیل حضور پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان این بازی به تاریخ دیگری موکول شد تا خودروسازان با یک هفته استراحت پا به این میدان خواهند گذاشت.

آخرین تقابل دو تیم:

آخرین دیدار این دو تیم در هفته هجدهم لیگ برتر فصل گذشته بود که ذوب آهن توانست با 2 گل مرتضی تبریزی و میلاد فخرالدینی 3 امتیازی مهم را به دست آورد. پیکان بر خلاف هفته های ابتدایی لیگ شرایط خوبی را سپری نمی کند و گل زیبای محمدصادق بارانی هم نتوانست مانع از شکست این تیم شود.

جایگاه دوتیم در جدول:

پیکان تهران موقعیت بهتر و امن تری در جدول دارد. خودرو سازان تا اینجای فصل توانستند با یک بازی کمتر نسبت به رقبا ۱۵ امتیاز دشت کند و فقط با یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس در رده چهارم جای بگیرد. ذوب آهن اصفهان از نه دیدار ابتدایی‌اش دو برد، چهار تساوی و سه باخت به ثبت رسانده است تا با ده امتیاز در رده نهم قرار بگیرد.

آمار و ارقام:

* پیکان تهران بعد از صعود از لیگ یک به لیگ برتر هیچ گاه نتوانسته است ذوب آهن را شکست دهد.

* ذوب آهن در سه دیدار اخیری که توانسته پیکان را شکست دهد را نتیجه دو بر یک موفق به کسب برد شده است.

* از آخرین باری که ذوب آهن توانسته برابر پیکان در یک دیدار که پیروز شده و کلین شیت هم در آن دیدار داشته به ۶۹۱ روز قبل برمی‌گردد.

* پیکان در ۴ دیدار اخیرش باختی نداشته و تنها یک گل دریافت کرده است.

* ذوب آهن در ۵ دیدار اخیرش موفق به کسب برد نشده است.

کوبل داوری:

علی صفایی – علیرضا ایلدروم – محمدرضا مدیرروستا – علی بای - ناظر: حیدر شکور

گفتنی است که این دیدار روز پنجشنبه سوم آبان ماه از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5qgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمازی:  با حل مشکل گلزنی تیم، نتایج مان بهتر می‌شود