تاریخ انتشار: 1395/06/13 12:21
کد خبر: 263747

هافبک سرخپوشان رسما از پرسپولیس جدا شد

هافبک تهاجمی فصل گذشته فولاد خوزستان بعد از حضور در جمع پرسپولیس با توجه به نیمکت نشینی تصمیم گرفت از جمع این تیم جدا شود. با جدایی قطعی مهاجم پرسپولیس، مدافع ملی پوش این تیم رسما پرسپولیسی شد.
هافبک سرخپوشان رسما از پرسپولیس جدا شد

ساسان انصاری که در 4 بازی اخیر لیگ برتر از سوی برانکو ایوانکوویچ در برنامه های تاکتیکی این تیم قرار نگرفته بود، در نهایت تصمیم گرفت از جمع پرسپولیس جدا شود و فوتبال خود را در جایی ادامه دهد که فرصت بازی به او برسد.

او امروز با حضور در باشگاه، جلسه ای یک ساعته با مسوولان این تیم برگزار کرد و در نهایت موفق شد رضایتنامه اش بعد از فسخ قرارداد دریافت کند.

 

وی پس از فسخ قرارداد اظهار داشت: قسمت نبود امسال در خدمت پرسپولیس باشم ،برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

انصاری بعد از جدایی از این تیم خطاب به هواداران گفت: شرمنده هوادارانی شدم که در این مدت به خوبی پذیرای من بودم و مورد لطف آنها قرار گرفتم. دوست داشتم بتوانم برای این تیم که قلبا دوستش داشتم کاری کنم اما فرصت نشد در این شرایط در خدمت آنها باشم. مطمئن باشید روزی باز خواهم گشت و آن زمان با قدرت بیشتری در خدمت پرسپولیس محبوبم خواهم بود.

 

مسئولین باشگاه پرسپولیس هم با بردن برگه فسخ قرارداد ساسان انصاری به سازمان لیگ، رامین رضاییان را به جای او وارد لیست این فصل خود کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z69lz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنانی که از جدایی ساسان انصاری خوشحال می شوند!