تاریخ انتشار: 1395/06/17 13:15
سرمربی آلومینیوم اراک؛
کد خبر: 262871

مهابادی: با گذشت زمان تیم بهتر و بهتر خواهد شد

یکی از تیم های خوب هفته های اخیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم آلومینیوم اراک با مربیگری داوود مهابادی بوده است. تیمی که شکست هفته اول در برابر ملوان را به سرعت جبران کرد.
مهابادی: با گذشت زمان تیم بهتر و بهتر خواهد شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، یکی از تیم های خوب هفته های اخیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم آلومینیوم اراک با مربیگری داوود مهابادی بوده است. تیمی که شکست هفته اول در برابر ملوان را به سرعت جبران کرد.

آلومینیوم اراک در هفته سپری شده خیبر خرم آباد را شکست داد. داوود مهابادی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در واکنش به پیروزی در این دیدار گفت: خیبر تیم فیزیکیای به حساب می آید و همین مسئله تقابل با این تیم را همواره دشوار می کند. با وجود بازی بسته ای که این تیم ارائه داد و شناخت خوبی که از تیم ما داشت توانستیم چندین و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کنیم اما بی دقتی مهاجمین مانع از گلزنی تیم شد که امیدواریم در آینده نزدیک به رسیدن روح اله عرب به شرایط آرمانی بتوانیم این ضعف را نیز برطرف کنیم.

داوود مهابادی نوید روزهای خوبی برای تیم آلومینیوم اراک داد و گفت:   با گذر زمان هماهنگی بهتری میان تیم ما در حال شکل گیری است و می توانیم امیدوار باشیم که بازی به بازی فوتبال هماهنگ تری را ارائه دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6qvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل آب و آتش در جهنم خوزستان
اختصاصی/