تاریخ انتشار: 1396/07/30 15:53
کد خبر: 176995

اختصاصی/بار وریا بر دوش خسرو/ بشار می تواند کمربند میانه میدان را ببندد

با محرومیت دو ستاره سرخابی ها وظایف سختری برعهده جانشینان است
اختصاصی/بار وریا بر دوش خسرو/ بشار می تواند کمربند میانه میدان را ببندد

ساعتی پیش خبری از کمیته اخلاق مخابره شد که روزهای  گذشته برخی منابع از احتمال این تصمیم خبر داده بودند؛کمیته اخلاق با حکمی محسن مسلمان و وریا غفوری تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند و دربی ۸۵ غایب خواهند بود.

برهمین اساس بهانه ای شد تا جایگزینان  این دو بازیکن در ترکیب احتمالی مورد بررسی قرار دهیم.

در دیدارهای این فصل وریا غفوری و خسرو حیدری به تناوب در پست دفاع راست انجام وظیفه کرده اند و بر حسب شرایط و استراتژی آبی پوشان بیشتر از جناح راست حملات خود را ترتیب میدادند در لیگ امسال استقلالی ها تاکنون ۶ گل در جام حذفی و لیگ برتر به ثمر رسانده که حدود ۳۰ درصد از گلهای آبی ها از جناح راست پایه ریزی شده است.

خسرو حیدری مدافع هافبک ملی پوش استقلال به احتمال فراوان جایگزین ووریا غفوری محروم خواهد شد.

اما در مقابل پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی ۱۸ گل به ثمر رسانده است و محسن مسلمان که با محرومیت از حکم محرومیت از جانب کمیته اخلاق مواجه شده است در این فصل ۵ پاس گل داده  و در گلهای سرخپوشان نقش داشته است.

با محرومیت هافبک بازی ساز پرسپولیس در دربی ۸۵ برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان بشار رسن هافبک جوان و عراقی را جایگزین خواهد کرد تا وظیفه بازیسازی را انجام دهد.

بشار رسن در بازی با نفت که روز گذشته در چهارچوب جام حذفی برگزارشد در نیمه دوم با تغییر تاکتیک برانکو و در سیستم ۴۴۲ لوذی به عنوان پلی میکر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

البته شرایط دربی کاملا متفاوت است و باید دید این هافبک عراقی میتواند در شهرآورد ۸۵ عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z86p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توفیق اجباری برای وریا غفوری