تاریخ انتشار: 1396/08/03 19:56
کد خبر: 176523

فانتزی باز استقلالی ها مهره ای که پرسپولیس باید از آن ترس داشته باشند

بازیکنان جوان استقلال بر روی پیروزی مقابل پرسپولیس در بازی فردا حساب ویژه ای باز کرده اند تا فشار انتقادات را از روی خود بردارند.
فانتزی باز استقلالی ها مهره ای که پرسپولیس باید از آن ترس داشته باشند

 حرارت دربی تهران را از همین الان می شود در کوچه پس کوچه های این شهر و در بین صحبت های مردم آن فهمید. اهمیت دربی و عدم نباختن در آن برای خیلی ها از بردن لیگ مهمتر است.

فصل قبل استقلال علی منصوریان بهتر از پرسپولیس برانکو در دربی عمل کرد. برد در دربی برگشت آن هم در بازی پرگل تنها دل خوشی هواداران آبی بود که علی منصوریان آن را رقم زد. مربی وقت استقلال در بازی برگشت فصل گذشته توانست با تکیه بر جوانانی مانند فرشید اسماعیلی و علی قربانی بازی را با تکنیک خاصی پیروز شود.

حالا در بازی فردا هواداران آبی روی ساق های جوانان تیمشان حساب ویژه ای باز کردند، قطعا فرشید اسماعیلی را می توان یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان بازی فردا دانست. فانتزی باز استقلالی ها که در دربی گذشته با والی زیبا دروازه بیرانوند را باز کرد حالا با پشت سر گذاشتن استرس اولین دربی، پا به دربی 85 خواهد گذاشت.

خط میانی استقلال را می توان برگ برنده این تیم در دیدار فردا دانست. حضور نفراتی چون اسماعیلی، امید ابراهیمی، جپاروف، شجاعیان و حیدری می تواند عصای دست شفر در بازی فردا باشد. شوت های جپاروف و بازی  ابراهیمی را کنار فانتزی بازی اسماعیلی و شجاعیان تصور کنید تا به قدرت آبی ها در میانه میدان پی ببرید. سجاد شهباز زاده و یا علی قربانی هر کدام که در بازی فردا در ترکیب قرار بگیرند قطعا می توانند روی ارسال های خسرو حساب ویژه ای باز کنند تا راه های رسیدن به گل آبی ها در این دیدار بیش از پیش بشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8yzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقط «پدیده» استقلالی است؛ بقیه پرسپولیسی اند