تاریخ انتشار: 1400/12/27 15:05
کد خبر: 24447

آدان سلیمانی: همه چیز بحرانی شد، اما هیچ وقت تسلیم نمی شوم/ رکورد بیرانوند را زدن سخت است

آدان سلیمانی یکی از دروازه‌بانان با استعداد فوتبال ایران است که همین چند وقت پیش تا رسیدن به پیراهن تیم ملی رفت، اما به یکباره اتفاق عجیبی برایش افتاد تا این فرصت را از دست دهد. او مدتی درگیر بیماری عجیبی شد که الان دوره درمان آن را سپری می کند. البته‌ آدان سلیمانی به تازگی تمرینات انفرادی را شروع کرده و آماده حضور مجدد در فوتبال می شود. در این راستا گفت و گویی با او انجام دادیم.

آدان سلیمانی: همه چیز بحرانی شد، اما هیچ وقت تسلیم نمی شوم/ رکورد بیرانوند را زدن سخت است

فرتاک ورزشی: چه اتفاقی رخ داد که مدت  از فوتبال به دور شدید؟

به هر حال گاهی وقت ها روی بد سکه هم نصیبت می شود و به یک اتفاق ساده هم از فوتبال فاصله می گیری. من مدت کوتاهی درگیر مصدومیت ساده و البته یک بیماری عجیب شدم که خوشبختانه خیلی زود فهمیدم و الان دوره های درمان آن را طی می کنم. من منتظرم پزشک معالجم اجازه تمرینات را بدهد تا خیلی زود به آنچه که می خواهم برگردم.

 

 فرتاک ورزشی: تا آستانه دعوت به تیم ملی جوانان هم پیش رفتید و الان هم جزو لیست هستید

_بله ،شرایط خوبی داشتم و از طرفی میخواستم لژیونر شوم که یک دفعه این مشکل ناگهانی به سراغم آمد که جای شکردارد که زمان بازی های آسیایی یا تورنمنت ها نبود. و قطعا با پیگیری تمرینات فشرده و آغاز اردوهای تیم ملی جوانان امیدوارم که شرایط را دوباره محیا کنم و آنجا بتوانم آمادگیم را نشان دهم،که به کمک خداوند همینطور خواهد شد.

فرتاک ورزشی: قرار بود کدام کشور بروید؟ 

 استانبول اسپور ترکیه بود که البته همچنان پابرجاست و در جریان احوالاتم هستند، اما طی آن زمان شرایطم محیا نبود، ولی احتمالا به زودی این اتفاق رخ بدهد و به ترکیه بروم.

فرتاک ورزشی: زیر نظر دروازبان استقلال و تیم ملی تمرین می کنید؟

بله،آقای یحیوی همیشه به من نظر لطف داشتند و کمکم کردند. الان هم منتظرم مجوز تمرین را بگیرم و کارم را شروع کنم. به جز آقای یحیوی آقای مهدی نصرتی یکی از مربیان سازنده فوتبال تهران‌ و سید امین موسوی، اسد دارابی و آقای محمد نصرتی که خیلی بهم کمک کرده اند دراین مدت که بابت زحماتشان از همه آنها تشکر می کنم.

فرتاک ورزشی: برنامه خاصی داری که زودتر به فوتبال برگردید؟

من زیاد از فوتبال فاصله نگرفته ام و چند مدت کوتاهی است که آن هم به خاطر همین بیماری تمرین نکرده‌ ام. من دنبال این هستم که شرایط جدیدی را شروع کنم. شرایطی که خیلی سریع به اوج برسم چون سنی ندارم و الان اولین خواسته من تیم ملی جوانان است که بتوانم بازی کنم.

 فرتاک ورزشی: ظاهرا شبیه بیرانوند پرتاب های خاصی هم دارید؟

بله درست است، ولی شکستن رکورد او به راحتی نیست. من فقط سعی میکنم تقویتش کنم، البته سبک گلری من با آقای بیرانوند متفاوت است.

فرتاک ورزشی: علیرغم داشتن پیشنهاد از تیم های بزرگسال اما درسطوح پایین تر همچنان دست رد داده داده اید ؟!

بله، بسیار خوبه که در شرایط سنی پایه برای بزرگسالان بازی کنم اما با مشورت با مربیان بزرگ فوتبال به این نتیجه رسیدم که قدم به قدم پیش بروم که همه چیز حساب شده باشد.

فرتاک ورزشی: چه خواسته‌ از فوتبالی ها دارید؟

 خواسته زیادی ندارم و دوست دارم که کمک کنند تا زودتر به شرایط قبلی و مطلوبم برگردم و البته نه فقط برای من بلکه برای همه جوان هایی که مستعد و لایق حمایت هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9yma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف بازیکنان کرونایی استقلال چیست ؟