تاریخ انتشار: 1396/01/15 19:29
اختصاصی|
کد خبر: 219371

ستاره‌هایی که در تیم پیکان می‌درخشند اما دیده نمی‌شوند

پیکان تهران با علیرضا مرزبان موفق شد بااقتدار به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند و در این فصل نیز با هدایت مجید جلالی، جایگاه خوبی را در لیگ کسب کرده اند.
ستاره‌هایی که در تیم پیکان می‌درخشند اما دیده نمی‌شوند

به گزارش فرتاک ورزشی، پیکان که تیمی با میانگین سنی پایین است، از جمله تیم هایی است که به جوانانش اهمیت بالایی می دهد و بااستفاده از منابعی که در آکادمی های خود دارد، تیمش را برای هر فصل، با جوانانی باانگیزه آغاز می کند. باهم نگاهی خواهیم انداخت به بازیکنان جوانی که بی شک در سالهای آتی، بارها نامهایشان را روی جلد روزنامه ها و مطبوعات خواهیم دید:

سجاد عاشوری:

عاشوری گرچه یک هافبک ساده و باسبک بازی خیلی معمولی در بازی ها حاضر می شود، اما نقش پررنگش در طراحی حملات و توپ ربایی های حیاتی از مدافعان حریف، سبب شده تا مجید جلالی به راحتی از کنار اسمش نگذرد و به باتجربه های پیکان استراحت دهد تا عاشوری میانه زمین را برای پیکان بچرخاند. از موفقیت های او در پیکان می توان به رقابت با بهادر عبدی اشاره کرد. وی آنقدر خوب بود که مسئولین پیکان عبدی را به صنعت نفت آبادان فروختند و عاشوری، فیکس پیکان شد.

سیامک نعمتی:

چالاک، سرعتی، ایستگاهی زن و چندین نقطه بارز دیگر ازجمله پتانسیل هایی‌ست که سیامک نعمتی دارا می باشد. پاس های گل نعمتی در پیکان از یک دست نیز بیشتر شده است و گادوین منشا با تغذیه هایی که او می کند، خود را به یک قدمی صدر جدول بهترین گلزنان رسانده است. نعمتی این هفته و مقابل تیم ماشین سازی تبریز، یک گل از راه دور 30 متری زد و یک پاس گل نیز به گادوین منشا داد.

سیاوش یزدانی:

یکی از 10 مدافع وسط برتر کشور آنقدر خوب کار کرده است که برانکو با پیشنهادی به مسئولین پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر، قصد داشت او را به پرسپولیس بیاورد، اما مجید جلالی مانع از این کار شد و یزدانی در پیکان ماند و به ماجراجویی اش ادامه داد. او اکنون با میانگین نمرات 2/50 از هر بازی، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در هر بازی محسوب می شود و باتوجه به ضعف خط دفاعی پرسپولیس، یکی از محتمل ترین گزینه های برانکو محسبو می شود. او در این فصل یک گل و یک پاس گل نیز برای پیکان به ثبت رسانده است.

مرتضی آقاخان:

به دلیل کُند بودنش، زیاد به چشم نمی آید، اما دقت پاس بالا، حرکات نمایشی زیبا، تصمیم های ناگهانی اما درست، شوت های از راه دور زیبا و چندین مقوله دیگر، او را به وینگر راست ثابت مجید جلالی در پیکان تبدیل کرده است. اوج هنرنمایی او را می توان در بازی با استقلال تهران مشاهده کنیم. او که در اکثر بازی ها در دقایق پایانی تعویض می شود و جایش را به بازیکنان جوان تیم می دهد، در بازی با استقلال آنقدر خوب بود که هواداران این تیم خواستار جذب وی شدند و همچنین مجید جلالی نیز، او را 90 دقیقه بازی داد و تعویضش نکرد.

به هر حال لیگ برتر پراست از بازکنان جوان و نامی که می‌درخشند، اما به هیچ وجه دیده نمی شوند و امید است که باشگاه ها، نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان تیم های مختلف بیندازند و به جای صرف دلارهای بیت المال، کمی به نیروهای وطنی خود، میدان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3za77z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که استقلال را رفت و برگشت کرد بازی با پرسپولیس را از دست داد!

نعمتی: بازیکن، پست را می‌سازد
هافبک پیکان در گفت و گو با فرتاک ورزشی