تاریخ انتشار: 1396/02/30 12:20
کد خبر: 209695

خبری که نه تکذیب شد نه تائید/ جادوگر سرمربی نفت تهران!

با خروج علی دایی از کادر مربیگری تیم فوتبال نفت تهران این گمانه زنی به وجود آمد که مجموعه بلاتکلیف مدیریتی این تیم ممکن است در لیگ بعدی شرکت نکند اما پس از انتشار این خبر و گمانه زنی در خصوص کناره گیری نفت تهران مدیران این باشگاه تهرانی با رونمایی از پروسه جذب علی کریمی به عنوان سرمربی فصل بعد تیم فوتبال نفت تهران به کلی این خبر سازی رااز بین بردند تا این باشگاه تهرانی به صدر اخبار جنجالی فوتبال ایران بازگردد.
خبری که نه تکذیب شد نه تائید/ جادوگر سرمربی نفت تهران!

به گزارش فرتاک ورزشی، باشگاه نفت بدون داشتن مدیر و بدون تزریق پول به بازیکنانش دست به کار بزرگی زد و توانست قهرمان جام حذفی کشورمان شود. این در حالی است که علی دایی سرمربی این تیم بلافاصله بعد از قهرمانی با این تیم ۲ روز بعد به تیم فوتبال سایپا پیوست.

شنیده ها حاکی از این است که احتمال دارد علی کریمی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود چرا که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به او دارند.باید دید در نهایت تیم نفت با مالکان فعلی به کارش ادامه خواهد داد یا اینکه تغییراتی در مالکیت این باشگاه به وجود آمده و یا اینکه سهمیه اش به تیم دیگری واگذار خواهد شد.

در این بین سکوت مرموز علی کریمی نیز کاملا قابل توجه است، علی کریمی که چندی پیش در جدال با علی دایی در فضای مجازی با سرمربی سابق تیم نفت تهران به شدت درگیر شده بود، پس از قهرمانی تیم فوتبال نفت چرخش سوال برانگیزی داشت،پس از انتشار این شایعه سکوت کرده اس و حتی حاضر نشد کوچکترین واکنشی به این موضوع داشته باشد. 

کریمی به تازگی در دوره مربیگری نیز شرکت کرده است و بنا بر اعلام مسوولان کمیته آموزش فدراسیون فوتبال او تصمیم دارد در کلاس مربیگری حرفه ای فدراسیون فوتبال در ایران و کشور قطر نیز شرکت کند تا چنانچه تصمیم گرفت در لیگ برتر مربیگری کند در این مسیر مانع قانونی نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zao9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری در راه است؛ علی کریمی به جای علی دایی می آید