تاریخ انتشار: 1396/02/27 00:43
کد خبر: 210323

همه مصایب ستاره‌ای که در راه پرسپولیس است/ یکراست روی نیمکت!

در شرایطی که همه حواس‌ها معطوف به کسر خدمت احمد نوراللهی و بازگشت زودهنگام این بازیکن به پرسپولیس بود، دیروز خبرگزاری‌های مختلف از بازگشت قریب‌الوقوع امید عالیشاه به جمع سرخپوشان تهرانی خبر دادند. آنطور که این رسانه‌ها مدعی هستند، والدین عالیشاه هم سابقه رزمندگی دارند و به این ترتیب خدمت سربازی او کمتر از حد معمول خواهد بود. عالیشاه هنوز نیم‌فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر این اخبار دقیق باشد، او چاره‌ای جز حضور دوباره در این تیم نخواهد داشت.

 

منشا؛ کابوس جدید

خیلی‌ها معتقدند عالیشاه از دست نیمکت‌نشینی در پرسپولیس فرار کرد و راهی تراکتورسازی شد، اما نکته ویژه اینجاست که او حالا در بازگشت به تهران، با شرایط بسیار بدتری نسبت به گذشته دست به گریبان است. روزی که امید از پرسپولیس رفت، او فقط یک رقیب به نام وحید امیری داشت که البته گاهی هم به خط حمله اضافه می‌شد و جا را برای عالیشاه باز می‌کرد. شماره دوی سرخ‌ها تا قبل از مصدومیتش در اواخر نیم‌فصل، کم‌وبیش در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان می‌رفت و زیاد مشکلی از این بابت نداشت، اما در فصل بعد اوضاع فرق خواهد داشت. اگر پرسپولیس بتواند فدراسیون فوتبال را برای ثبت رسمی قرارداد گادوین منشا متقاعد کند، قطعا این بازیکن کنار طارمی به عنوان فوروارد فیکس به میدان خواهد رفت و بنابراین وحید امیری یک خط عقب‌تر برمی‌گردد تا به عنوان وینگر چپ بازی کند. تازه نباید علی علیپور را هم از قلم بیندازیم؛ بازیکن که در مقطع پایانی لیگ شانزدهم بدجوری میخ خودش را کوبید و عملکرد خوبی در خط حمله داشت. در سمت راست هم فرشاد احمدزاده معروف به «پسر برانکو» فیکس است، تازه اگر مهدی ترابی سرخپوش نشود. به این ترتیب در شرایط عادی بسیار بعید است که عالیشاه در برنامه‌های برانکو حضور داشته باشد. اگر بازگشتی در کار باشد، امید برای نیمکت‌شینی می‌آید؛ بازیکنی که شاید اگر در پرسپولیس مانده بود، دچار این وضعیت نمی‌شد.

 

رودرروی هواداران

عالیشاه و نوراللهی با هم از پرسپولیس رفتند، اما واکنش‌ها به این دو جدایی فرق داشت. خیلی از هواداران عقیده دارند نوراللهی از قبل گفته بود می‌رود و از این بابت رفتار مناسب‌تری داشت، اما عالیشاه خیلی ناگهانی جدا شد و دست کادرفنی را لای پوست گردو گذاشت. از این جهت امید در صورت بازگشت به جمع قرمزها چالش‌هایی را هم با بخشی از هواداران متعصب‌تر خواهد داشت که ممکن است کارش را سخت‌تر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zaxbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباه ملوان در مورد بازیکن سرباز پرسپولیس

پرسپولیس در انتظار نوراللهی