تاریخ انتشار: 1396/04/27 11:49
کد خبر: 195195

ضرب الاجل AFC به سود رشد فوتبال ایران!

مهلت کنفدراسیئن فوتبال فوتبال آسیا به تیم های بدهکار ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند فقط مختص ما نیست.
ضرب الاجل AFC به سود رشد فوتبال ایران!

  AFC به همه تیم های آسیایی بدهکار چنین ضرب الاجلی داده و تجربه نیز نشان داده اگر چوب زور بالای سر تیم های ایرانی نباشد ما به کارهای خود رسیدگی نمی کنیم. نمونه اش در مورد طلبکاران خارجی که با تیم های ایرانی دیگر چانه نمی زنند. بلکه وقتی از کشورمان می روند مستقیم به فیفا شکایت می کنند. روند شکایت آنها طولانی می شود اما از آنجایی که فیفا با هیچ کس شوخی ندارد می دانند طلبشان نقد می شود.

در هر حال شاید با مداخله کنفدارسیون فوتبال و تعیین ضرب الاجل تا 9 شهریورماه تیم های ایرانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بدهی های خود را بپردازند. این بدهی ها حتی مشمول مالیات هم می شود. واقعا کجای این مساله زیبنده است که یک تیم ایرانی بدهکاری اش بیش از 50 میلیارد تومان باشد؟ ما داریم حداقل بدهی ها را می گوییم چون خبر داریم دو تیم در فوتبال ما حتی بالغ بر 90 میلیارد تومان بدهکارند.

این بدهی ها چه از طریق دولتی و چه بخش خصوصی باید به هر طریقی پرداخت شود چون در غیر این صورت از فوتبال ایران تا چند سال آینده ویرانه ای با تعداد زیادی تیم های ورشکسته باقی می ماند.

اگر مداخله ارگان های خارجی که بر فوتبال دنیا نظارت دارند نباشد تیم های بدهکار همچنان ویراژ می دهند و هر سال بدون این که روی روند کار و قراردادهای خود نظارت داشته باشند فقط برای بدهی های شان اضافه می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdklb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره بوشهری پرسپولیس، از بازی در زمین خاکی تا رویای بازی در اروپا

استقلال بهترین تیم مستحکم آسیا؛پرسپولیس دوم/طارمی فرصت‌سوزترین؛ شیخ ویسی بهترین گلر
آمار AFC از بهترین‌ها و بدترین‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا