تاریخ انتشار: 1396/03/25 19:13
خبر دهم اردیبهشت ماه فرتاک ورزشی تایید شد؛
کد خبر: 203371

فوق ستاره ملی پوش به لیگ برتر انگلیس نزدیک شد

مهاجم ملی پوش تیم ملی فوتبال مورد توجه تیم های انگلیسی قرار گرفت
فوق ستاره ملی پوش به لیگ برتر انگلیس نزدیک شد
سرانجام خبر  10 اردیبهشت 96 فرتاک ورزشی که به موضوع علاقه مندی چند تیم لیگ برتر انگلیس به علیرضا جهانبخش مورد تایید قرار گرفت.
 
Fourfourtwo به بررسی هفت بازیکن از لیگ هلند که می‌توانند عملکردی عالی در لیگ برتر انگلیس داشته باشند پرداخته است   که نام علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی آلکمار هم در آن دیده می شود .در این گزارش آمده است: این وینگر سریع، به عنوان بازیکنی ناشناخته در سال 2013 به تیم ا‌ن‌ای‌سی نایخمن پیوست. نایخمن او را به خاطر نمایش فوق‌العاده‌اش در تیم داماش گیلان و تیم زیر 19 سال ایران به خدمت گرفت. در سال 2015 تیم برایتون تلاش زیادی برای خرید او کرد و حتی با نایخمن به توافق رسید اما جهانبخش و برایتون به توافقات شخصی دست نیافتند. او در آن زمان احساس می‌کرد فوتبال انگلیس مناسب او نیست و همچنین پیشنهاد چند تیم از آلمان و سوییس را نیز رد کرد تا به پیشرفت در اردیویژه ادامه دهد. سپس آلکمار وارد عمل شد و او را متقاعد کرد تا به این تیم بپیوندد.
 
photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۵_۱۹-۳۹-۵۳
 
همان‌طور که جهانبخش از سمت راست گل‌های زیادی را ساخته و پرداخته می‌کند، در امر بازی‌سازی نیز حضوری فعال دارد و با پاس‌های در عمق خود برای هم‌تیمی هایش موقعیت ایجاد می‌کند. جهانبخش تکنیک قابل توجهی دارد و در مقاطعی یادآور آنخل دی ماریای جوان است. او قبل از مصدومیت مقابل اوترخت در لیگ اروپا در 9 بازی قبلی خودش در به ثمر رساندن 7 گل تاثیر مستقیم داشت و گل یا پاس گل به ثبت رساند.
رسانه‌های انگلیسی تیم‌های واتفورد، برنلی و بورنموث را از باشگاه‌های علاقه‌مند به این بازیکن نام می‌برند و اگر چنین انتقالی رخ دهد باید امید داشت که او موفقیت بیشتری نسبت به بازیکنان دیگری که اخیرا از آلکمار به انگلیس رفته‌اند داشته باشد. (اشاره به یانسن بازیکن تاتنهام و هنریکسن بازیکن هال سیتی)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdw96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره پرسپولیس در بازی با ازبکها مثل همیشه نبود!