تاریخ انتشار: 1400/10/13 01:19
کد خبر: 27723

سنگچولی: این اتفاق فقط چون برای تیم ما بود بزرگ نمایی شد/ لطفا همشهریان به آرامش تیم کمک کنند

مربی دروازه بان های شهرخودرو از خراسانی ها درخواست نمود که در کنار این تیم باشند.
سنگچولی: این اتفاق فقط چون برای تیم ما بود بزرگ نمایی شد/
لطفا همشهریان به آرامش تیم کمک کنند

سیروس سنگچولی مربی دروازبانان تیم شهر خودرو در گفتگویی در خصوص مسائل عنوان شده پیرامون این تیم عنوان کرد: بعد از بازی با پیکان در رختکن تیم یکی از بازیکنان به قرار نگرفتنش در ترکیب تیم معترض بود و این اعتراض را به طور علنی مطرح کرد.

وی افزود:سپس دیگر اعضای تیم و یکی دیگر از بازیکنان به این اعتراض واکنش نشان دادند به طوری که عنوان شد در‌مسائل فنی مربی تصمیم می‌گیرد و سپس ماجرا تمام شد.

سنگچولی در ادامه افزود:این اتفاق ممکن است بارها در دیگر تیم های لیگ برتری رخ دهد اما حتی یک نفر هم خبر دار نشود اما با توجه به این که تیم ما شرایط خاصی در جدول دارد و مخالفان زیادی پیرامون این تیم حضور دارند خیلی سریع این خبر را نه تنها رسانه ای کردند بلکه به یک بحث کلامی قمه و درگیری فیزیکی هم افزوده شد و به سرعت وایرال شد.

مربی دروازه بانهای شهرخودرو در ادامه گفت:حقیقت امر این است که اصلا درگیری و اختلاف در آن حدی که درباره اش صحبت می‌شود و تیتر زده می شود نبوده است.

وی در ادامه گفت:از همه ی هم استانی های عزیز و هم شهری ها میخواهم کمک کنند تا دوباره آرامش به این باشگاه برگردد تا با نتایج خوب دل همه ی هواداران خراسانی را شاد کنیم و بدانیم که تیم شهر خودرو در حال حاضر به هیچ چیزی جزو آرمش و تمرکز نیاز ندارد

سنگچولی ادامه داد: تصمیم در خصوص اتفاق افتاده با باشگاه می‌باشد و من به عنوان کسی که سال ها در استان خراسان فوتبال بازی کرده ام باز هم از همه اهالی ورزش در مشهد  میخواهم به برگشتن آرامش به این تیم کمک کنند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkqbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس| جزئیات درخواست بیرانوند از اسکوچیچ/ واکنش رسانه پرتغالی