تاریخ انتشار: 1397/03/29 16:43
کد خبر: 143047

لیست باشگاه پرسپولیس برای سروش رفیعی جا ندارد!

تمرینات پرسپولیس در شرایطی روز گذشته آغاز شد که سرخپوشان همچنان از نقل و انتقالات تابستانی محروم خواهند بود و بعید است که این رأی تغییری هم بکند. با این وجود مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار هستند که رأی فیفا به سود آنها باشد و بتوانند با قدرت لیگ را آغاز کنند.
لیست باشگاه پرسپولیس برای سروش رفیعی جا ندارد!

 در این شرایط اما برانکو به باشگاه اعلام کرد تا نفرات مورد نیاز او را جذب کنند تا در صورتی که پنجره باز نشد هم در نیم فصل دوم به تیم کمک کنند. باشگاه پرسپولیس به همین دلیل در روزهای گذشته با مهدی شریفی و مهدی شیری به توافق رسید و توانست این دو بازیکن را جذب کند. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس بعد از پایان فصل با کمال کامیابی نیا تمدید کرد تا خیال برانکو در پست هافبک دفاعی راحت شود.

پرسپولیس برای سروش جا ندارد مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال حاضر به شدت به دنبال جذب سروش رفیعی و ترابی هستند و برانکو به باشگاه اعلام کرده است که هر طور شده حداقل سروش را جذب کنند. نکته اینجاست که در فهرست سرخپوشان در حال حاضر دو جای خالی وجود دارد که آن هم مربوط به محمد انصاری و وحید امیری است که با توجه به اتمام قراردادشان باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که قرارداد آنها را تمدید کند.

با تمدید این دو بازیکن لیست بزرگسالان پرسپولیس پر خواهد شد تا حالا سرخپوشان برای جذب سروش رفیعی جای خالی نداشته باشد و باشگاه برای اینکه بتواند سروش را جذب کند باید یکی از بازیکنان بزرگسال خود را  بیرون بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmvvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله سپاهان برای ورود آخرین ضربه به پرسپولیس