تاریخ انتشار: 1398/08/04 11:49
کد خبر: 83047

لیگ را چگونه می خواهیم؛ به چه ترتیب؟ با چه تیم هایی؟

در این لیگ برای صنعت نفت آبادان که ۱۵ امتیاز دارد باید خوشحال باشیم. تیمی که قرار نیست برای فرار از سقوط بجنگد؛ در این لیگ می شود برای نساجی دوست داشتنی آرزوی موفقیت کرد.
لیگ را چگونه می خواهیم؛ به چه ترتیب؟ با چه تیم هایی؟

ما لیگی می خواهیم که مثل این هفته استقلال و پرسپولیس در آن بدرخشند و امیدها را در دل هواداران خود زنده کنند. لیگی می خواهیم که تیم های شهرستانی و خوبش، هر کدام در جدول، خود را بالا بکشند و رقابت سرسختانه ای با حریفانشان داشته باشند.

ما لیگی می خواهیم که سپاهانش این گونه باشد؛ مقتدر و محکم که همه هفته حریف می طلبد و تراکتورش این طور با قاطعیت در همه بازی هایش ظاهر شود.

ما لیگی می خواهیم که تیم مشهدی اش با تمام وجود بازی کند. لیگی که حتی فولاد خوزستان با جواد نکونام می درخشد. عجیب لیگی شده این لیگ؛ رقابت میان تیم هایش به شدت نفس گیر است و هر کدام از تیم هاف ادعای قهرمانی دارند.

نه اصفهانی ها کوتاه می آیند، نه آذری ها جام را به کسی تعارف می کنند. این لیگ برای استقلال و پرسپولیس هم متفاوت است؛ تیم هایی که با سرمربیان جدید خارجی، تازه خودشان را شناخته اند...

در این لیگ برای صنعت نفت آبادان که ۱۵ امتیاز دارد باید خوشحال باشیم. تیمی که قرار نیست برای فرار از سقوط بجنگد؛ در این لیگ می شود برای نساجی دوست داشتنی آرزوی موفقیت کرد و البته از وضعیت امروز ذوب آهن با این امکانات ویژه متعجب بود. ذوب آهن به کجا می رود؟ شاهین بوشهر هم باید فکری به حال خودش کند تا جذابیت های این لیگ در تمام شهرها به اوج برسد.

راستی در این لیگ جای یک تیم از گیلان خالی است، خیلی خالی است...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpqoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد گلر استقلال در لیگ برتر شکسته شد