تاریخ انتشار: 1398/07/06 13:26
کد خبر: 86323

اختصاصی/ درخواست عجیب و موافقت عجیب تر مدیران استقلال/در باشگاه آبی پوشان چه می گذرد؟

معاون سابق باشگاه استقلال در مورد تمدید قرارداد سیدحسین حسینی و خواسته این بازیکن حرف های جالب و البته تاسف باری زده است.
اختصاصی/ درخواست عجیب و موافقت عجیب تر مدیران استقلال/در باشگاه آبی پوشان چه می گذرد؟

علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال و یا به عبارتی مرد همه کاره آبی پوشان در فصل گذشته، در گفت وگویی جنجالی که حواشی بسیاری به دنبال داشته است، حرف هایی زده که ای کاش از اساس دروغ باشد.
در این که منشا چکار کرده یا نکرده موضوعی است که باید مدیران باشگاه ها بیشتر از این ها روی بازیکنان خود نظارت داشته باشند و اصولا اعلام این موضوع به دور از اخلاق بوده و نباید رسانه ای می شد، ولی نکته قابل توجه در صحبت های خطیر، درخواستی بوده که سیدحسین حسینی برای تمدید قرارداد داشته و متاسفانه و براساس شواهد مورد موافقت هم قرار گرفته است.
البته در این که حسینی گلر خوبی بوده و می تواند خواسته هایی برای تمدید قرار داد داشته باشد، بحثی وجود ندارد، اما آیا این حق را دارد خواسته ای این چنین داشته باشد که در صورت تمدید قرارداد، باید رحمتی در استقلال نباشد و هم چنین گلر درجه اولی هم جذب نشود؟!
ضمن این که اگر این خواسته را هم داشته باشد، علی رغم غیر منطقی و غیر حرفه ای بودن، باز هم می گوییم بازیکن است و در خواست و پیشنهادی داشته و منافع خود را در نظر گرفته است، ولو این که اشتباه باشد، اما سوال اینجاست که چرا مدیران باشگاه استقلال با این خواسته موافقت کرده اند؟!
به راستی در باشگاه استقلال چه می گذرد که هر کسی فقط ساز خود را می زند و هواداران پرشور و متعصب این تیم باید با خون ودل بازی ها را دنبال کنند!
جان کلام این که این اقدام از سوی هر کسی که صورت گرفته باشد، خیانت در حق هواداران چندین میلیونی آبی پوشان می باشد و نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpx76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدیدترین خبر درباره مصدومیت حسینی و کریمی