تاریخ انتشار: 1395/12/15 18:13
در محل فدراسیون انجام شد؛
کد خبر: 225047

انعقاد تفاهم نامه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با سازمان ورزش شهرداری تهران

بعد ازظهر امروز، نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و سازمان ورزش شهرداری تهران در محل فدراسیون برگزار شد.
انعقاد تفاهم نامه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با سازمان ورزش شهرداری تهران

در این نشست محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون و محمد رضایی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه جمعی از معاونین و مسئولین هر دو سازمان حضورداشتند و پیرامون زمینه های مشترک همکاری تبادل نظر کردند.

این تفاهم نامه به دنبال مصوبه شورای عالی استان ها به ریاست چمران منعقد شد که بر اساس آن شهرداری های سراسر کشور می بایست همکاری خوبی در زمینه توسعه ورزش همگانی جانبازان و معلولین داشته باشند.

بر اساس این تفاهم نامه شهرداری تهران درخصوص اماکن ورزشی، تجهیزات و زیر ساخت ها با فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همکاری دارد و با این تسهیلات در جهت توسعه هر چه بیشتر ورزش همگانی جانبازان و معلولین تلاش می کند.

تقویت انجمن های ورزش جانبازان و معلولین در سازمان شهرداری، فعال سازی هیات ها، هم پوشانی فعالیت انجمن های ورزش جانبازان و معلولین با هیات استان تهران، قرار دادن رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولین در تقویم سالیانه، ایجاد ایستگاههای ورزش همگانی در پارک ها،مناسب سازی اماکن ورزشی،برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزش جانبازان و معلولین و مساعدت در ایاب و ذهاب ورزشکاران جانباز و معلول نیز از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نیز در بحث آموزش و تربیت مربیان حرفه ای، همکاری فنی و  تخصصی در برگزاری جشنواره های ورزشی با این سازمان همکاری خواهد داشت و نسبت به جذب ورزشکاران جانباز و معلول نخبه ای  که از المپیادهای ورزشی شهرداری معرفی می شوند،اقدام می کند.

سید مجید طباطیان، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان تهران نیز در این نشست حضور داشت و این تفاهم نامه به امضای وی نیز رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrprn

آخرین اخبار