تاریخ انتشار: 1395/11/16 20:11
مهاجم مس رفسنجان مطرح کرد؛
کد خبر: 231395

احسان پیرهادی: تغییر پست داده ام و بخاطر همین کم گل می زنم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان از تغییر و تحولات اساسی این تیم از زمان حضور میشو، سرمربی کروات خبر داد.
احسان پیرهادی: تغییر پست داده ام و بخاطر همین کم گل می زنم

به گزارش فرتاک ورزشی، احسان پیرهادی مهاجم سرعتی مس رفسنجان درخصوص این تیم گفت: از زمانی که سرمربی جدید به تیم آمده، تمرینات سخت و پرفشاری را داریم تجربه می کنیم و بدنمان خیلی آماده تر شده است و همین امر سبب شده میزان دوندگی ما بیشتر شود و داریم نتیجه می گیریم.

وی افزود: در لیگ یک هرتیمی بیشتر بدود و تلاش کند پیروز می شود و باتوجه به تلاش هایی که بچه ها در بازی انجام می دهند، داریم نتیجه می گیریم و امیدوارم این نتایج مثبت همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم خود را به بالای جدول برسانیم.

وی درخصوص احتمال سقوط مس گفت: ما اصلا به سقوط فکر هم نمی کنیم و ما فقط فکرمان این است که همانند فصل گذشته بیاییم جزو 5 تیم اول و کاری با مس کرمان هم نداریم و سعی می کنیم در دربی هم پیروز شویم تا در پایان فصل، از آنها بالاتر باشیم.

پیرهادی درخصوص طرز بازی اش در مس رفسنجان گفت: طرز بازی کردن ما نسبت به فصل قبل فرق کرده و پست من عوض شده و پشت فوروارد بازی می کنم و کادرفنی بیشتر از من انتظار دارد تا پاس گل بدهم و تاکنون 5 پاس گل و دو پنالتی و یک گل نیز زده ام.

وی ادامه داد: کار یک جوری رقم خورده که من پاسور باشم و ازینکه تیم نتیجه می گیرد و دوستانم گل می زنند خوشحال می شوم و سبک بازی ما طوری شده که من بیشتر پاس گل بدهم و از این بابت اصلا ناراحت نیستم و زمانی هم که دوستانم گل می زنند، خوشحال می شوم و انگار که خودم گل زدم.

پیرهادی درخصوص صعود این تیم گفت: این کار نیاز به حمایت خوب مالی دارد که پارسال خیلی خوب حمایت شدیم و امسال هم انتظار داریم که حمایت شویم و به نظرم این امر، مهم ترین علت می تواند باشد. امسال هم تیم ما خیلی خوب است و جوان های خوبی به تیم تزریق شده و به نظرم می توانیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrwwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال اهواز یک گام تا سقوط به لیگ دو