تاریخ انتشار: 1397/10/06 17:17
کد خبر: 116123

کامبک به لیگ یا اخراج مهابادی؟

نگاهی کامل به نقل و انتقالات تیم فجر سپاسی در نیم فصل دوم
کامبک به لیگ یا اخراج مهابادی؟

تیم فجر شهید سپاسی در نیم فصل به دنبال انتخاب سرمربی بود و در روز آخر مهابادی توانست پس از 9 سال دوری از این تیم و در رقابت با وحید رضایی کاپیتان سابق فجر،سکاندار هدایت این تیم شود.مهابادی در روره قبلی که در لیگ برتر سرمربی فجر بود این تیم را به لیگ یک سقوط داده بود.

وی سعید غلامزاده،احتشام ساسانی و یدالله صادقی را نیز از ماهشهر به عنوان دستیار به فجر سپاسی آورد و از کادر فنی قبلی نیز اسماعیل زارع،امین زارع و مجید نجفی نیز در تیم باقی ماندند تا کادر فنی مهابادی با همین نفرات تکمیل شود.

حال نگاهی به گزینه های نقل و انتقالاتی این تیم خواهیم داشت:

-بنا بر آخرین اخبار از حوالی باشگاه فجر سعید خردمند، رضا فیروز زاده،پوریا زارع و ایمان شوریابی چهار بازیکنی هستند که قصد دارند با فسخ قرارداد از ماهشهر راهی شیراز شوند.این بازیکنان سابقه کار با مهابادی در برق جدید و نساجی را دارند و تقریبا با انتقال مهابادی به تیم جدید آنها نیز در پی گرفتن رضایت نامه و انتقال با مهابادی هستند.حال سوال اصلی اینجاست که آیا تیم ماهشهر در این برهه از زمان موافق جدایی چهار بازیکن کلیدی خود میباشد یا خیر؟

و اگر با جدایی این نفرات موافقت نماید آیا خواهد توانست جایگزین مناسب برای آنها پیدا کند؟

و یا اینکه مسولین تیم ماهشهر قصد دارند با بازیکنان جوانان و امید خود لیگ یک را ادامه دهند که این تصور با توجه به جو تماشاگران ماهشهر و هزینه های گزافی که این تیم در پیش فصل و اردوهای خارج از استانی که تدارک دیده بودند،کاملا در  تضاد و دور از ذهن میباشد.

-حال باید دید مسولان تیم ماهشهر آیا حاضر به از دست دادن شاکله اصلی تیم خود میباشند یا تیم فجر سپاسی برنده نهایی نقل و انتقالات نیم فصل خواهد بود؟

-بنا بر شنیده ها محمد رضا زینال خیری از شهرداری تبریز،امین شجاعیان از اکسین البرز و احمد حیات منش از مس رفسنجان سایر گزینه های تیم سپاسی برای تقویت تیم در نیم فصل خواهند بود اما با توجه به پیشنهاد های یکی دو تیم دیگر به این نفرات احتمالا حیات منش و زینال خیری راهی سایر تیم ها میشوند و شجاعیان نیز در اکسین ماندنی خواهد شد.

-همچنین از آرش ملک دروازه بان سابق تیم فجر و فصل گذشته برق جدید به عنوان یکی از گزینه های جانشینی پیمان سلمانی در دروازه نام برده میشود که با توجه به بومی بودن و توانایی های فنی وی میتواند خرید خوبی برای فجر باشد.

-در سناریویی دیگر مسولین تیم فجر به دنبال بازیکنان سرباز خواهند رفت و گویی مذاکراتی برای جذب دروازه بان از پدیده مشهد و یک هافبک دفاعی از مس رفسنجان داشته اند که هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است و باید دید در روز های آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

-همچنین خبرها حاکی از جدایی پیمان سلمانی و عباس بوعذار بخاطر اتمام قرارداد آنها بواسطه اتمام مدت سربازی میباشد و باید منتظر بود و دید  که آیا این دو بازیکن در این تیم خواهند ماند یا رهسپار سایر تیم ها میشوند.

-همچنین از صادق رضایی و علی امیری نیز به عنوان سایر جدا شده های تیم فجر سپاسی نام برده میشود.

حال باید دید هفت روز پس از انتخاب کادر فنی جدید و فاصله ی پانزده روزه تا اولین مسابقه فجر در نیم فصل دوم،چه بازیکنانی جذب این تیم خواهند شد و آیا این تیم به چرخه ی لیگ یک باز خواهد گشت یا دوباره شاهد تغییر در راس کادر فنی این تیم پرطرفدار خواهیم بود؟

-مهابادی که با کارنامه ای ضعیف در ماهشهر به شیراز آمده است و با توجه به فشار های وارد بر وی، به خوبی میداند که از همان روز اول باید برای کسب سه امتیاز به میدان برود و گرنه شاید همان عاقبت نساجی در نیم فصل سال قبل دوباره تکرار شود و دامان وی را بگیرد و اخراج،گزینه ی پیش روی مدیران باشگاه سپاسی باشد.مهابادی با آگاهی کامل از وَضعیت تیم فجر سرمربی این تیم شد و هیچ نوع بهانه ای برای ناکامی نیز قابل قبول مردم نخواهد بود.گذر زمان به خوبی قضاوت کننده ی این مطلب میباشد.

نظر شما چیست؟؟؟

نویسنده: میلاد رییسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv5dz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاق معمارزاده در آستانه بازگشت به لیگ برتر در نیم فصل دوم