تاریخ انتشار: 1397/09/22 17:16
کد خبر: 117895

4 دلیل برای جذابیت مضاعف بازی استقلال و پدیده مشهد

استقلال تهران امروز در حالی در ورزشگاه آزادی مهمان پدیده مشهد خواهد بود که این مسابقه به دلایل مختلف واجد جذابیت‌های زیادی است.
4 دلیل برای جذابیت مضاعف بازی استقلال و پدیده مشهد

 با توجه به سبک بازی این فصل تیم مشهدی و البته جان گرفتن استقلال در هفته‌های اخیر که با پیروزی‌های پرگل همراه بوده، انتظار می‌رود امروز هم شاهد نبرد جانانه‌ای بین دو تیم باشیم. در کنار این، 4 دلیل جانبی به جذابیت مصاف بازی امروز دامن می‌زند.
  این بازی با درخواست یکطرفه استقلال، موافقت سازمان لیگ و توصیه وزارت ورزش عقب افتاد تا آبی‌ها با فاصله گرفتن از شرایط بحرانی به مصاف پدیده بروند. اگرچه با توجه به ممنوعیت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی در فاصله 48ساعت قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، در مجموع به تعویق افتادن این دیدار، مسئله چندان عجیبی نبود، اما مشهدی‌ها به تندی علیه این داستان موضع گرفتند و نهایتا شکاف بین دو باشگاه بیشتر شد.
  یحیی گل‌محمدی برخلاف یکی مثل علی دایی، با وجود اینکه در تیمی دیگر کار مربیگری سطح بالا انجام می‌دهد اما اصلا علایقش نسبت به پرسپولیس را پنهان نمی‌کند. او در این مدت مصاحبه‌های پرشماری در حمایت از تیم سابقش انجام داده که حساسیت هواداران استقلال را برانگیخته است. پس تقابل امروز، رویارویی استقلال با یک مربی سوپرپرسپولیسی است.
  هواداران استقلال همیشه به محمدرضا خلعتبری آلرژی داشته‌اند و این حساسیت از زمان حضور خلعتبری در پرسپولیس و کری‌خوانی‌های عجیب و غریب او بیشتر هم شد، هرچند خلعت به پرسپولیس هم وفادار نماند. او امروز مقابل آبی‌ها به میدان می‌رود و مخصوصا اگر مهدی رحمتی سنگربان استقلال باشد رویارویی این دو بسیار دیدنی خواهد بود.
  با نتایج ضعیفی که استقلال در شروع فصل گرفت، سکوهای ورزشگاه آزادی در بیشتر مسابقات خانگی آبی‌ها خالی ماند. حالا اما فرصت جبران است و پیش‌بینی می‌شود امروز هواداران حضور چشمگیری در آزادی داشته باشند. فرهاد مجیدی هم که چهره محبوب آبی‌هاست در فراخوانی از مردم خواسته در کنار او از روی سکوهای ورزشگاه بازی را تماشا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zv8rj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گردان به فکر ستاره شدن در برابر استقلال