تاریخ انتشار: 1397/10/03 13:32
پول رسید؛ فکری دیگر استعفا نمی‌دهد
کد خبر: 116495

خبرهای خوب در اردوگاه شاهین شهرداری بوشهر

شاهین شهرداری بوشهر تیم مدعی صعود به لیگ برتر که در دور رفت بازی ها به دلیل مشکلات مالی دوبار با استعفای محمود فکری مواجه شد در دور برگشت بازی ها شرایط مالی بهتری را تجربه خواهد کرد.
خبرهای خوب در اردوگاه شاهین شهرداری بوشهر

عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر در خصوص رفع مشکلات مالی شاهین شهرداری بوشهر گفت: در جلسه یکشنبه شب شورا، با لایحه شهرداری برای اختصاص ۸٫۵ میلیاردتومان به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر موافقت شد که مقرر گردید ۶٫۵ میلیاردتومان از منابع داخلی شهرداری تامین شده و ۲ میلیاردتومان دیگر نیز مدیرعامل باشگاه متعهد شده از طریق اسپانسر، جذب کمک و منابع دیگر وارد خواهد کرد. هم چنین با لایحه شهرداری برای کمک یک میلیاردتومانی به باشگاه ایرانجوان بوشهر در مسابقات لیگ دو کشور موافقت شد.

برزگرزاده در پایان گفت: با تخصیص این منابع امیدوارم شاهین شهرداری بوشهر بتواند در پایان فصل به لیگ برتر صعود نموده و ایرانجوان دیگر باشگاه قدیمی شهر نیز به لیگ آزادگان بازگردد.

محمود فکری در دور رفت بازی ها دو بار از سمت خود استعفاء کرده بود که یک بار شفاهی بود و یک بار کتبی. آخرین باری که او از سمت خود استعفاء کرده بود بعد از بازی با سرخپوشان پاکدشت در هفته پایانی بود. مسابقه ای که نتیجه آن به سود تیم حریف رقم خورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvmxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری:تصور می‌کردند هشدارم برای استعفا شوخی است!