تاریخ انتشار: 1397/09/04 21:27
با حضور ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال؛
کد خبر: 120347

برگزاری آئین تجلیل از جامعه فوتبال استان مرکزی

همزمان با سالروز میلاد با سعادت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، آئین تجلیل از جامعه فوتبال استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری آئین تجلیل از جامعه فوتبال استان مرکزی

 در این مراسم که با حضور ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور، شکوری معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال، محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، دکتر بختیاری فرماندار اراک، عرب فرماندار شازند، حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، علیرضا مرادی عضو شورای اسلامی شهر اراک، خراجی معاون اقتصادی شهردار اراک، امیدی مشاور استاندار مرکزی و شهیدی مدیرعامل باشگاه منصور ساوه برگزار گردید از منتخبین جامعه فوتبال استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی ضمن خوش‌آمد گوئی به مهمانان، گزارش عملکردی از مجموعه هیئت فوتبال استان ارائه نمود.

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه هیئت فوتبال و ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) افزود: همانطور که استان مرکزی یکی از مهدهای فوتسال کشور است که همواره در سطح تیم‌های ملی و باشگاهی نمایندگان شایسته ای دارد و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته در هیئت فوتبال استان که شاهد حضور بازیکنان رده های سنی در تیم های ملی فوتبال هستیم، این نوگلان فوتبالی آینده فوتبال استان و کشور را به خوبی رقم بزنند. وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روزهای حساسی در انتظار فوتبال ایران است و امیدواریم همانطور که با انرژی ۸۰ میلیون ایرانی توانستیم در جام جهانی موفق عمل کنیم امید داریم پس از سالها قهرمان آسیا شویم. ساکت در پایان با بیان اینکه قهرمان واقعی جامعه ما شهدا هستند از کلیه حضار خواست ایستاده کلیه شهدا را تشویق نمایند.

در ادامه این مراسم از ۶ نفر از داوران بازنشسته فوتبال و فوتسال استان مرکزی، ۴نفر از ورزشکاران عضو تیم‌ملی فوتسال، ۳ نفر از بانوان عضو تیم‌های ملی پایه و ۳۰ نفر از استعدادیابان آقا و خانم استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

در ادامه پس از انجام مدیحه سرائی توسط حاج سید جواد رفیعی و اجرای موسیقی سنتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و دبیر سازمان لیگ فوتسال نیز به سخنرانی پرداختند.

در مرحله دوم تجلیل، علاوه بر تجلیل از ۳ پیشکسوت فوتبال استان، از ۱۰ نفر از مدیرانی که با هیئت فوتبال استان مرکزی همکاری صمیمانه‌ای داشتند نیز تقدیر به عمل آمد.

در پایان مراسم ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با ارائه هدیه‌ای از زحمات شهیدی مدیرعامل باشگاه منصور ساوه اسپانسر این مراسم تقدیر و تشکر نمودند.

photo_2018-11-25_18-51-03


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvrgz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی اول و دوم تیم ملی امید اعلام شد