تاریخ انتشار: 1395/09/30 16:25
کد خبر: 241695

برانکو رکورد امپراطور را می شکند؟!

برانکو در آستانه ثیت یک رکورد برای پرسپولیس است و باید دید که در برابر سیاه جامگان می تواند این امر مهم را به سرانجام برساند یا خبر.
برانکو رکورد امپراطور را می شکند؟!

شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن، رویای قهرمانی بدون شکست در نیم فصل اول برای برانکو و تیمش را به باد داد. تا به حال در ادوار گذشته لیگ، هیچ تیمی نتوانسته قهرمانی نیم فصل را بدون باخت جشن بگیرد. پرسپولیس قطبی در لیگ هفتم، فاصله چندانی با این رکورد نداشت اما بازی آخر در اصفهان به سپاهان باخت و نتوانست نیم فصل را بدون شکست تمام کند. پرسپولیس برانکو هم یک هفته مانده به پایان نیم فصل، در اصفهان به دیگر تیم این شهر باخت و شانس رسیدن به این رکورد را از دست داد.

 با این وجود، برانکو هنوز می‌تواند از لحاظ امتیازی رکورد قطبی را بشکند و بهترین قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل را بدست آورد. پرسپولیسی‌ها در صورت برد مقابل سیاه جامگان، 32 امتیازی می‌شوند و با میانگین 2.13 امتیاز از هر بازی به قهرمانی نیم فصل می‌رسند. پرسپولیس قطبی در لیگ هفتم، با میانگین 2.11 امتیاز از هر بازی قهرمان نیم فصل شده بود و دیگر قهرمانی سرخپوشان در نیم فصل، لیگ سیزدهم توسط پرسپولیس دایی و با میانگین ضعیف 1.8 امتیاز از هر بازی بدست آمد.

 در یک دهه اخیر، هیچ تیمی نتوانسته نیم فصل اول میانگین امتیازاتی بیشتر از 2.13 امتیاز از هر مسابقه داشته باشد و فقط استقلال خوزستان فصل پیش، توانست آمار مشابهی از خودش به جا بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwzda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز نقل و انتقالات پرسپولیس بعد از جلسه با وزیر ورزش

گزارش زنده؛  ذوب آهن 1 - پرسپولیس 0
هفته چهاردهم لیگ برتر؛