تاریخ انتشار: 1402/04/20 12:43
کد خبر: 2895

افشاگری عجیب حامی اسکوچیچ؛ با کی‌روش همیشه در ارتباط بودم! | تاکتیک اسکوچیچ به من ضربه می‌زد!

ستاره خط حمله فوتبال ایران در آخرین حرف‌هایش اعتراف کرد که مشکلات زیادی با سرمربی اسبق تیم ملی داشته است.
افشاگری عجیب حامی اسکوچیچ؛ با کی‌روش همیشه در ارتباط بودم! | تاکتیک اسکوچیچ به من ضربه می‌زد!

سردار آزمون میهمان برنامه دوشنبه شب گذشته «فوتبال برتر» بود و در مصاحبه مفصلی که داشت حرف‌های جالبی را به‌خصوص درباره تیم ملی بیان کرد. او که در زمان خروج اسکوچیچ از ایران یکی از معدود ستاره‌های تیم بود که از مرد کروات حمایت و از رفتار فدراسیون و بازیکنان با او انتقاد کرده بود فاش کرد که خودش یکی از آنهایی بوده که در زمان این مربی، با او مشکلات زیادی داشته است:

من با اسکوچیچ خیلی مشکل داشتم. همه بازیکنان می‌دانستند. برای من به عنوان بازیکن واقعا فرقی نمی‌کرد چه کسی مربی باشد. با کی‌روش که همیشه در ارتباط بودم. صحبت می‌کردم یا بعضی جاها که گیر می‌کردم از او مشورت می‌گرفتم. من در تاکتیک اسکوچیچ خیلی ضربه می‌خوردم. همه فکر می‌کردند برای من ماندن اسکوچیچ خیلی مهم است. 

سردار دلیل حمایتش از مرد کروات را که حالا مشخص شده در رختکن مشکلات و چالش زیادی با هم داشته‌اند اینگونه عنوان کرد:  پدر من سرمربی است. اگر بخواهند روز آخر برش دارند من بازیکن باید یک کمی معرفت داشته باشم و از او حمایت کنم. با اسکوچیچ خیلی دعوا کردیم اما از او بدی ندیده بودم. وظیفه خودم می‌دانستم و هرکس دیگری هم بود همین کار را می‌کردم. مربی را می‌خواهند بردارند به من ربطی ندارد. این مسائل به بازیکن مربوط نیست. معتقدم باید یک مقدار بامعرفت‌تر برخورد می‌کردیم. کی‌روش بعد از هشت سال از ایران رفت اما چجوری...؟ در بدرقه‌اش فقط جواد نکونام بود و هیچکس نبود. ما فرهنگمان اینجوری نیست و خون ایرانی در رگ‌هایمان است. من فکر می‌کنم درباره اسکوچیچ کارم را انجام دادم. می‌شد یک بدرقه درست و حسابی از او داشته باشیم." 

مهاجم تیم ملی ایران در بخش دیگری درباره اینکه آیا بازیکنان در برکناری اسکوچیچ نقش داشتند گفت: این را باید فدراسیون فوتبال بگوید. من هیچ چیز راجع به آن زمان نمی‌خواهم بگویم. اصلا آن قسمت از حافظه‌ام را پاک کرده‌ام. معتقدم باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی پیشرفت کند و هر سوال حاشیه‌ای را هم آقای تاج باید جواب بدهد (می‌خندد). 

او اما بازی‌های جام جهانی را هنوز به یاد دارد حتی بازی انگلستان که با یک شکست سنگین همراه بود: آن تک به تک باید گل می‌شد. نمی‌دانم چه بگویم. بسیار خب بیاید خودمان را بزنیم به آن راه و اصلا آن زمان هیچ اتفاقی در ایران نیفتاده بود. من در آن صحنه همه کار کردم که توپ گل بشود، خیلی هم محکم زدم اما نشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxqa4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی دعوت شد؟