تاریخ انتشار: 1395/08/20 00:42
کد خبر: 249947

حرکت عجیب قهرمان سال قبل/ رضایتنامه خوزستانی ها صادر شده است!

صدای اعتراض بازیکنان قهرمان سال گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالبات روز به روز بلند تر می شود.
حرکت عجیب قهرمان سال قبل/ رضایتنامه خوزستانی ها صادر شده است!

به گزارش فرتاک ورزشی، مشکلات مالی استقلال خوزستان همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه اعلام شده بود یک میلیارد تومان یعنی یک ششم بدهی های تیم، تزریق شده است، هنوز اتفاقی نیفتاده. نکته مهم در این باشگاه، جلسه بازیکنان با مدیرعامل بود. جایی که رضایتنامه همه بازیکنان تحویل شان شد تا در صورت محقق نشدن وعده های جدید، همگی شان بتوانند نیم فصل تیم را ترک کرد و به باشگاه های دیگر بروند.

محمد طیبی می گوید: «مدیرعامل باشگاه جلسه‌ ای با اعضای تیم داشت و قول و قرارهایی هم دادند. این بار قول و قرارها به صورتی است که تا نیم فصل باید صبر کنیم و حرفی از بی ‌پولی نزنیم. قرار شد اگر تا هفته پانزدهم 50 درصد مطالبات را پرداخت کردند، بمانیم و کار را در استقلال خوزستان دنبال کنیم اما اگر این طور نشد، هر بازیکنی خواست می‌ تواند جدا شود.

درواقع به ما رضایتنامه دادند که این موضوع باعث شد همه به تمرین برویم و کار را با قدرت ادامه دهیم.  این 5 هفته را به خاطر مدیرعامل، سرمربی زحمتکش و دلسوز تیم‌ مان و البته مردم صبر می ‌کنیم تا ببینیم چه می ‌شود. بعد از آن در نیم فصل تکلیف ‌مان را مشخص خواهیم کرد.  

ما نمی خواهیم تیم را تنها بگذاریم و دوست نداریم اتفاق بدی بیفتد اما اگر پول نباشد انگیزه هم نیست. فوتبال شغل ماست و بدون حق و حقوق نمی‌توانیم کار کنیم. اگر انگیزه نباشد به طور حتم نتایج خوبی نخواهیم گرفت و شرمنده مردم و هواداران می ‌شویم.  

وی افزود: گفتند یک میلیارد آمده اما ما فعلا چیزی ندیدیم و پولی به حساب ‌مان واریز نشده است. من امسال فقط 6 درصد قراردادم را گرفته ام و 30 درصد هم از فصل قبل طلبکارم. ا گر این بار به وعده‌ های شان عمل نکنند چاره ‌ای نداریم جز اینکه جدا شویم. یعنی اگر من هم نخواهم این کار را انجام بدهم مطمئنم بازیکنان زیادی به فکر جدایی خواهند افتاد چون همانطور که قبلا هم گفتم بازیکنان ما مشکلات زیادی دارند. من وقتی می ‌بینم بازیکن می ‌آید می ‌گوید کرایه تاکسی هم ندارد واقعا ناراحت می ‌شوم و نمی ‌دانم چه کاری باید انجام دهم. با این شرایط بازیکن چطور می ‌تواند بماند و کار کند؟ پس شک نکنید اگر تا نیم فصل پول نرسد، بازیکنان زیادی از تیم جدا می‌ شوند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy9gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاید مجبور شوم بر خلاف میل باطنی‌ام از استقلال جدا بشم