تاریخ انتشار: 1395/08/17 15:24
تمرین با دست شکسته، اقدام عجیب بیرانوند
کد خبر: 250447

خطری که بیرانوند را به شدت تهدید می کند

سنگربان اول تیم ملی و پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نتوانست ملی پوشان را در بازی با سوریه همراهی نماید و به همین خاطر به اردوی تیم ملی دعوت نشد امروز در حالی در تمرینات پرسپولیس حضور یافت که گفته می‌شد حداقل دو هفته دیگر باید دستش در گچ باشد.
خطری که بیرانوند را به شدت تهدید می کند

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا بیرانوند که در دیدار برابر استقلال خوزستان و در برخورد با بازیکن حریف دچار شکستگی دست شد، با این وضعیت در دو تمرین بعدی تیمش نیز حضور یافت و بعد از آن به توصیه پزشکان مجبور به گچ گرفتن دستش شد.

علیرضا بیرانوند اما با این وضعیت علیرغم عدم همراهی پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شد و دقایقی نیز کارهای مربوط به دروازه بانی را در کنار تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی پشت سر گذاشت اما در نهایت با درخواست باشگاه پرسپولیس برای همراهی این تیم در اردوی امارات، از لیست کارلوس کی‌روش خط خورد. اما انتشار عکس هایی از تمرین امروز سرخپوشان در باشگاه ایرانیان در دوبی نشان می دهد این دروازه بان با همان وضعیت به تمرینات اختصاصی گلری زیر نظر ایگور پانادیچ مشغول است.

این سنگربان ملی پوش پرسپولیس باید بداند که اگر بخواهد بیش از اندازه با دست مصدومش به تمرین به پردازد؛ چه بسا در اثر تشدید مصدومیت و دوری از تمرینات آینده، ابتدا زا ترکیب اصلی تیم ملی و در ادامه از حضور در تیم ملی محروم شود که باید به این موضوع توجه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyk6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین بیرانوند چه کسی است؟