تاریخ انتشار: 1395/07/11 12:59
بازیکن ملوان؛
کد خبر: 258247

مهدی رستمی: از هواداران ملوان که همیشه حمایتم کرده اند سپاسگذارم

مهدی رستمی مدافع ملوان انزلی از تشویق هواداران تیمش تقدیر و تشکر کرد.
مهدی رستمی: از هواداران ملوان که همیشه حمایتم کرده اند سپاسگذارم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رستمی درباره رقابت با مس کرمان گفت: مس هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم از لحاظ نرم‌افزاری تیم خوب و قدرتمندی است. علاوه بر آن مهره‌های باتجربه و کلیدی مثل حسین‌خانی، شهدادنژاد، مجید ایوبی و … داشتند که در لیگ‌برتر حضور داشتند و مطمئنا برد مقابل چنین تیم پرمهره و قدرتمندی لذت بخش است. بازی کردن در انزلی برای هر تیمی سخت است، وقتی هواداران استادیوم را پر می‌کنند و شور و حالی که آنها به بازی می‌‌دهند تمام این‌ها بازی را برای رقیبان سخت می‌کند. در واقع هر تیمی نیم ساعت ابتدایی بازی، بازی را گم می‌کنند. واقعا جو انزلی و تماشاگرانش وحشتناک است در بازی سنگ تمام می‌گذارد. از همان دقیقه یک تا آخر فقط مشغول تشویق تیمشان هستند.

وی در ادامه گفت: هر تیمی به هدف کسب مساوی و گل نخوردن به انزلی می‌آید و می‌کشد عقب و هرچقدر حمله کنید خب به دروازه نمی‌رسید. دیگری آنکه لیگ یک سخت است و بازیکن‌ها آنقدر سریع و خوب در پای همدیگر می‌روند که کسب نتیجه به طبع سخت خواهد شد و نتیجه‌ها اکثرا یک ـ صفر،۲ ـ صفر، یک ـ یک و … می‌شود. اما در یکی، دو بازی اخیرمان بازیکنانی به تیم اضافه شدند که نتایج خوبی توانستیم کسب کنیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب مایلی کهن گفت: آقای مایلی‌کهن هدایت هر تیمی که برعهده داشتند بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کردند. از ابتدای حضورشان در اینجا که یک هفته پیش از شروع مسابقات بود که خب اکثر بازیکنان جابجا شده بودند و ایشان مجبور شدند از بازیکنان جوان استفاده کنند که همین موضوع هم در ادامه رقابت‌ها به نفع ملوان شد.

رستمی در پایان اشاره کرد: بازی کردن برای بازیکنان جوانی که تجربه حضور در تیم‌های بزرگسال را ندارند مقابل این هواداران و با توجه به شرایط تیم خیلی سخت است. اما با این حال بازیکنان جوان خوبی داریم که آینده روشنی دارند. این شگرد آقای مایلی‌کهن که از بازیکنان جوان و بی‌نام ونشان استفاده می‌کنند. در هر کجا که حضورشان داشتند ۶، ۷ بازیکن جوان را رو کردند./ملوان کلاب

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyrvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملوان یک مدافع جدید جذب کرد