تاریخ انتشار: 1395/10/06 00:48
کد خبر: 240400

یک نیم فصل گذشت ولی منصوریان در این مورد باز هم مردود شد/اتفاق عادی در استقلال منصوریان

یک نیم فصل گذشته و استقلال جز این ۱۵ بازی در لیگ برتر، ۴ بار هم در جام حذفی بازی کرده است و در همه این دیدارها، نمره مردودی منصوریان در تعویض کردن ذره ای تغییر نکرده
یک نیم فصل گذشت ولی منصوریان در این مورد باز هم مردود شد/اتفاق عادی در استقلال منصوریان

به گزارش فرتاک ورزشی،منصوریان که در جریان بازی استقلال و نفت در یک چهارم جام حذفی، با به زمین فرستادن فرشید باقری عملا تیمش را ۱۰ نفره کرده بود منصوریان در بازی برابر سپاهان هم نتوانست تعویض های خوبی انجام دهد و هر ۳ بازیکنی که توسط او وارد زمین شدند، کاملا خنثی بودند.

تعویض اول: یعقوب کریمی جانشین میلاد زکی پور در سمت چپ خط دفاع شد و این تعویض کمتر از ۳۰ ثانیه بعد جواب داد آنهم با باز شدن دروازه استقلال. کریمی طبق معمول در کنترل توپ اشتباه کرد و همین صحنه، استارتی شد برای باز شدن دروازه حسینی در ۱۲ ثانیه بعد. کریمی توپ را لو داد و طبق معمول برای پس گرفتنش حتی اندکی هم تکان نخورد. جز این، کریمی بعد از گل مساوی در یک صحنه اقدام به دریبل زدن چند بازیکن حریف کرد که به خطا متوقف شد.

تعویض دوم: آرش افشین جانشین مجتبی حقدوست شد. افشین از لحظه ورود تا سوت پایان بازی تنها یک بار در قاب دوربین دیده شد و آنهم وقتی بود که با ضربه ای عجیب و غریب از پشت محوطه جریمه، مالکیت توپ را به سپاهان داد و باعث شد دروازه استقلال روی یک ضدحمله به خطر بیفتد. البته گویا او یک ضربه سر خوب هم زده که در چارچوب نبوده ولی ما ندیدیم.

تعویض سوم: علی قربانی به جای فرشید اسماعیلی وارد زمین شد و حتی کارهای کریمی و افشین را هم انجام نداد. تنها کار مفید قربانی برای استقلال گرفتن یک ضربه کرنر بود که تصاویر آهسته نشان دادند با اشتباه داور رقم خورده است. اوج بازی قربانی در صحنه گل استقلال بود. برزای پاس ابراهیمی را به رضایی داد. رضایی توپ را سانتر کرد. برزای با ضربه سر گل زد. و در تمامی این فعل و انفعالات قربانی به سمت محوطه جریمه حرکت نکرد که مدافعی را سرگرم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4568o9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین اسماعیلی و کریمی در دیدار با نفت چه کسانی هستند؟