تاریخ انتشار: 1397/12/10 19:55
کد خبر: 108148

تراکتورسازی 2 - سپاهان 0؛ جنگ برای قهرمانی جذاب تر از همیشه با برد پرشورها؛ بازگشت ارتش ژنرال با دستانی خالی به نصف جهان

در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته بیستم دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود تراکتورسازی به پایان رسید.
تراکتورسازی 2 - سپاهان 0؛ جنگ برای قهرمانی جذاب تر از همیشه با برد پرشورها؛ بازگشت ارتش ژنرال با دستانی خالی به نصف جهان

دو تیم سپاهان و تراکتورسازی در حالی به مصاف هم رفتند که سپاهان می خواست با پیروزی برابر میزبان، بار دیگر به صدر جدول برسد و تراکتورسازی نیز نمی خواست که با تیم های صدرنشین جدول فاصله پیدا کند و می خواست که در جمع مدعیان بماند.

نیمه اول را تراکتورسازی بهتر بازی کرد. در دقیقه 12 سانتز دانیال اسماعیلی فر به استوکس نرسید و پیام نیازمند آن را جمع کرد. در دقیقه 23 شوت مسعود شجاعی به جایی نرسید و در دقیقه 31 پاس شجاعی می توانست ساسان انصاری را صاحب توپ کند که عزت الله پورقاز مانع از رسیدن توپ شد.

در دقیقه 38 اما بالاخره تلاش تراکتورسازان جواب داد. یک ضربه ایستگاهی برای تراکتورسازی گرفته شد که مهدی مهدی پور موفق شد با یک شوت آتشین دروازه سپاهان را باز کند و حساب کار را 1 بر 0 به سود تیمش کند.

پس از گل تراکتورسازی، سپاهانی ها به دنبال جبران بودند و حملات خود را آغاز کردند که به جایی نرسید و نیمه اول این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه دوم بازی با حملات سپاهان آغاز شد. شاگردان امیر قلعه نویی در این نیمه سعی داشتند روی سانتر از جناحین به گل برسند و تراکتوری ها نیز که کمی عقب نشسته بودند سعی داشتند روی ضد حملات دروازه سپاهان را بار دیگر باز کنند. در دقیقه 53 شوت مهدی کیانی به سمت دروازه تراکتورسازی به جایی نرسید.

در دقیقه 66 محمد ایرانپوریان می توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند که سوگیتا مانع کار او شد.

ضد حملات تراکتورسازی جواب داد و در دقیقه 70 آنتونی استوکس در محوطه جریمه سپاهان از سوی مهدی کیانی سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که آنتونی استوکس پشت توپ ایستاد و گل دوم را به ثمر رساند و حساب کار 2 بر 0 به سود تراکتورسازی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457eld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محل برگزاری دیدار سپاهان - تراکتورسازی تغییر پیدا کرد