تاریخ انتشار: 1397/11/25 21:31
کد خبر: 110024

صنعت نفت 0 - پدیده 0؛ دوازدهمین تساوی آبادانی ها در لیگ؛ پدیده از کورس عقب ماند

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده شهرخودرو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
صنعت نفت 0 - پدیده 0؛ دوازدهمین تساوی آبادانی ها در لیگ؛ پدیده از کورس عقب ماند

دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده شهرخودرو از ساعت 17:30 در شهر آبادان مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. در همان دقیقه اول این بازی ضربه خطرناک نعمتی به تیرک دروازه صنعت نفت آبادان برخورد نمود. در دقیقه 10 مدافع صنعت نفت، بالوتلی ضربه ای را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه پدیده کرد که میلاد فراهانی به خوبی توپ را جمع کرد.  بازی در این دقایق کم افت و خیز دنبال می شود و بیشتر توپ در میانه های زمین می چرخد. در دقیقه 28، بازیکنان پدیده توسط اکبر صادقی صاحب موقعیت گلزنی شدند که شوت سنگین و زیبای صادقی را گردان با یک واکنش خوب به خوبی راهی کرنر کرد. در دقیقه 40 از روی ضربه ایستگاهی، توپ ارسالی سیروان با ضربه سر رضا جبیره می رفت تا زردپوشانِ آبادانی را به گل برساند که فراهانی به سختی ضربه جبیره را دفع نمود. در ادامه اتفاق خاصی بر روی دروازه های دو تیم به وجود نیامد تا با سوت ترابیان دو تیم راهی رختکن شوند.

نیمه دوم با بازی به نسبت بهتر میزبان شروع می شود. در دقیقه 54، مسلم مجدمی می رفت تا از روی خروج اشتباه فراهانی دروازه خالی پدیده را باز کند که این فرصت گلزنی با دخالت مدافعان قرمزپوش پدیده، نتیجه ای در پی نداشت. در دقیقه 63 از روی نقطه کرنر تیم پدیده می رفت با ضربه سر عبدالله حسینی دروازه صنعت نفت را باز کند که ضربه او را گردان مهار کرد. این دقایق موقعیت کمی را بر روی دروازه ها شاهد هستیم. در دقیقه 86، ارسال از سمت چپ سیروان قربانی به شکل خطرناکی عرض دروازه را پیمود. داور بازی 3 دقیقه وقت اضافه را اعلام نموده است. در دقیقه 92 سیدفاخر تهامی در محوطه جریمه پدیده متوقف شد و بخت مسلم گلزنی نفتی ها از دست رفت. با سوت ترابیان دو تیم به تساوی 0-0 دست یافتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457nqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی شاگردان گل محمدی مقابل صنعت نفت