تاریخ انتشار: 1397/06/11 11:49
کد خبر: 131996

درخواست مهاجری؛ مثل تراکتور از ما هم حمایت کنید

سرمربی ماشین سازی تبریز اعلام کرد تیمش برای بقا در لیگ برتر نمی جنگد و رتبه های بهتری را می خواهد.
درخواست مهاجری؛ مثل تراکتور از ما هم حمایت کنید

رضا مهاجری درباره حضورش در ماشین سازی، وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم، آینده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

امیدوارم برای ماشین سازی مفید باشم

ماشین سازی تیم قدیمی و ریشه داری است که تماشاگران خاص خودش را دارد. از هیات مدیره باشگاه ماشین سازی و آقای نصیرزاده تشکر می کنم که بنده را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. به هر حال قرعه به نام ما افتاده و امیدوارم بتوانیم کار مفیدی انجام بدهیم.

چن آقافیروز اینجا بوده، توقعات از من بالا است

کار کردن در ماشین سازی هم راحت است و هم سخت. راحتی اش این است که وقتی تیمی با  آقا فیروز کریمی تمرین می کند، مشخص است که اصول و الفبای فوتبال را بازیکنان یاد گرفتند. سختی اش اما این است که چون آقافیروز اینجا بوده، توقعات بالا است.

نیاز به چند بازیکن داریم

در فرصت باقیمانده نقل و انتقالات باید بتوانیم 3، 4 بازیکن خوب به خدمت بگیریم و تیم را به خوبی تقویت کنیم. ما می خواهیم از اعتبار خودمان دفاع و رتبه خوبی در جدول به دست بیاوریم. به همین خاطر باید تیم تقویت شود و فاکتورهایمان برای کسب موفقیت تکمیل باشد. 

هدف ماشین سازی بقا در لیگ برتر نیست

هدف ما در لیگ برتر بقا نیست. ما رتبه های بهتری را می خواهیم و اصلا به سقوط و این چیزها فکر نمی کنیم. قطعا اگر شرایط فراهم شود و بازیکنان مورد نظرمان به خدمت گرفته شوند، می توانیم حتی در نیمه بالایی جدول در پایان فصل قرار بگیریم. بازیکنان فعلی ماشین‌سازی دربازی با تراکتورسازی نشان دادند که توانایی بالایی دارند و می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند.

مثل تراکتور از ما هم حمایت کنید

تمام تلاش ما برای این است که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران تبریزی را شاد کنیم. بی تردید در آینده به حضور هواداران نیاز داریم و شهر تبریز هم پتانسیل زیادی دارد. امیدوارم هواداران ما در آینده به ورزشگاه بیایند و مثل تراکتورسازی ماشین سازی را هم حمایت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458p5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه با سرمربی جدید ماشین سازی/برای مشاوره به آقا فیروز زنگ میزنم