تاریخ انتشار: 1395/12/09 12:50
کد خبر: 226448

طالب لو:تا پایان سال 95 نیستم/ رکود اقتصادی به فوتبال ضربه می زند

دروازه بان فولاد خوزستان گفت:هم باید با غیرت ایرانی شکستشان دهیم و هم از آنها از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری از تیم های آسیایی یاد بگیریم.
طالب لو:تا پایان سال 95 نیستم/ رکود اقتصادی به فوتبال ضربه می زند

وحید طالب لو درباره اینکه گفته شده به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده، اظهار داشت: متاسفانه در اعلام این خبر اشتباهی رخ داده چون با توجه به اتفاقی که برای من رخ داد، پزشکان تشخیص دادند من 2 تا 3 هفته نمی توانم به میدان بروم. در واقع من شاید نتوانم به 2 بازی قبل از پایان سال 95 برسم و بعد از آن در ادامه فصل حضور دارم. اینکه به این 2 ب بازی هم برسم، محتمل اما 50-50 است.

وی در خصوص عملکرد استقلال و سایر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فوتبال کشور تمام امیدش به همین مسابقات و درخشش تیم های ایرانی است. امیدوارم 4 نماینده کشورمان به نتایج ایده آلی برسند. متاسفانه مشکلاتی در ساختار باشگاهها داریم که باید در این مسابقات از تیم های دیگر تجربه کسب کنیم. هم باید با غیرت ایرانی شکستشان دهیم و هم از آنها از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری یاد بگیریم.

دروازه بان فولاد درباره وضعیت مالی این باشگاه تصریح کرد:من فکر می کنم رکود اقتصادی در همه جا هست و در فوتبال هم هست. دیگر دولت نمی تواند به تیم ها کمک کند و باشگاهها باید به سمت خودکفایی بروند. تمام باشگاهها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. باید فکر درستی کنند چون این جریان به همه فشار می آورد.

وی افزود: اصلا درست نیست که بحث اعتصاب وسط بیاید. خیلی از تیم ها تکلیف مالکیتشان هم مشخص نیست تا قبل از اینکه در لیگ شرکت کنند. استقلال خوزستان که در آسیا است، با شرایط سخت به مصاف حریفان می رود. حتی در بخش تیم ملی اختلافات ساده به فوتبال ما ضربه می زند اما اگر مدیریت بهتری شود، نتیجه بهتری می گیریم.

طالب لو در پایان با اشاره به هوای اهواز گفت: برای مردم عادی زندگی سخت شده و برای ما هم فوتبال بازی کردن سخت شده است. خدا را شکر چند روزی است که این اتفاق نیفتاده و ما خوشحالیم. جا دارد تشکر کنم از مسئولانی که تلاش شبانه روزی می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45985o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفتمین پیروزی خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا