تاریخ انتشار: 1395/12/04 22:39
اختصاصی| مهاجم خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 227348

باقری: خدا خودش می‌داند هیچ وقت برای خونه‌به‌خونه کم نگذاشتم

تیم فوتبال خونه به خونه در هفته بیست و پنجم لیگ یک موفق شد راه آهن سرسخت و جنگنده را در صباشهر شکست دهد. بردی که سبب شد شاگردان دست نشان به لیگ باز گردند و سایر دیدارهای لیگ را امیدوارانه پیگیری کنند.
باقری: خدا خودش می‌داند هیچ وقت برای خونه‌به‌خونه کم نگذاشتم

به گزارش فرتاک ورزشی، روح الله باقری با به ثمر رساندن تنها گل این دیدار نقش بسیار زیادی در برد خونه به خونه در این دیدار داشت و به نوعی امید را به اردوی شیرها بازگرداند.

گفتگوی ما با مهاجم خونه به خونه را گزیده وار می خوانید:

می‌دانستیم مقابل راه‌آهن یک بازی سخت و نفسگیر در پیش داریم ولی جنگیدیم و برنده شدیم.هر چند دو سه موقعیت گلزنی دیگر نیز به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم. این تیم با دین‌ محمدی بازی‌های خوبی ارائه می دهد و باختی ندارد.

یک سری امتیازات را از دست دادیم ولی هنوز بازی‌ها برای ما تمام نشده است و امیدوار به آینده هستیم. خوشحالم با کسب دومین برد پیاپی دل هواداران خونه به خونه را شاد کردیم.

آقای دست نشان در طی چند هفته اخیر روی مسائل روحی و روانی کار کرد و تمرینات سخت و پر فشاری را برای ما در نظر گرفت که خدا را شکر این تمهیدات مثمر ثمر واقع شد. او ثابت کرد مربی توانمندی است و از همان اولین دیداری که به تیم اضافه شد تاثیرش را روی تیم گذاشت. خوشبختانه ارتباط خوبی بین ایشان و تمام بازیکنان برقرار شده است و جو بسیار خوبی در تیم به وجود آورد. 

ارتباط خوبی با هواداران دارم ولی برای اینکه تمرکز داشته باشم، از ابتدای فصل با هیچ رسانه ای مصاحبه نکردم تا در آرامش کارم را بکنم. ظاهرا این مسئله سبب شد تا بین بنده و هواداران خونه به خونه فاصله ایجاد شود. هر چند هواداران می‌دانند چقدر دوست شان دارم و همیشه با تشویق های گرم شان انگیزه گرفتم.

هواداران در یکی دو بازی نسبت به عملکرد بنده انتقاد داشتند که به جان می خرم ولی عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا نتیجه یک تیم رقم بخورد. نتایج یک تیم به مسائل فنی یک تیم بستگی دارد و فقط عملکرد بازیکن ملاک نیست. کما اینکه در بعضی بازی ها به میدان نرفتم ولی تیم نتیجه نگرفت. ولی خدا را شکر در طی یک ماه اخیر شرایط بهتری برای من رقم خورده است و راحت تر می توانم بازی کنم. 

از فصل گذشته تاکنون در تیم خونه به خونه حضور دارم و تعصب خاصی به این تیم پیدا کرده ام. خدا خودش می داند من هیچ وقت برای خونه به خونه کم نگذاشته ام و خونه به خونه را تیم خودم می دانم.

گل من به تیم راه آهن تهران نتیجه تلاش تمام بازیکنان و تمرینات سختی بود که در این هفته پشت سر گذاشته ایم و این گل را به هواداران خونه به خونه تقدیم می کنم.

خیلی خوشحالم که آقا جواد برای کمک به حاج قاسم به تیم بازگشت. همه بازیکنان دغدغه و دلسوزی های برادران حسن زاده امیری برای صعود تیم خونه به خونه به لیگ برتر را شاهد هستند و با هم که صحبت می کنند به این امر واقفند. این مسئله انگیزه ما را بیشتر می کند تا برای لیگ برتری شدن خونه به خونه تلاش کنیم و دل آنها را شاد کنیم.

برد مقابل راه آهن برای ما تمام شده است و دیگر به این بازی فکر نمی‌کنیم. ذهن تمام بازیکنان به بازی با ایرانجوان معطوف شده است. ما باید بازی به بازی پیش برویم و به هیچ عنوان نگاهی به جدول رده‌بندی نداشته باشیم تا فاصله امتیازات خود را با سایر تیم‌ها کم کنیم.

هر هفته شاهد ناکامی تعدادی از مدعیان لیگ هستیم و مطمئنم این روند در هفته‌های آتی ادامه خواهد یافت و این ما هستیم که باید از این مسئله نهایت بهره را ببریم و به رده بالای جدول صعود کنیم. دیگر فرصت سوزی کافی است و هواداران نیز امید خود را از دست ندهند و همچنان حامی تیم باشند.

نه تنها نمی گذاریم اتفاقات هفته های آخر فصل گذشته دوباره تکرار شود، بلکه با نادر دست نشان یک نفت آبادان دیگر رقم می زنیم

از هوادارانی که به تهران آمدند و 90 دقیقه تیم را تشویق کردند واقعاً تشکر می کنم. آنها یار دوازدهم تیم هستند و از آنها انتظار دارم در بازی با ایرانجوان بوشهر هم ورزشگاه هفت تیر را پر کنند و در پایان بازی نیز جشن سومین پیروزی پیاپی را برپا کنیم.

مصاحبه: "محمد نعمتی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459g9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی خونه به خونه مقابل راه آهن؛ امیدواری به صعود در بابل زنده شد