تاریخ انتشار: 1395/12/11 18:39
کد خبر: 225848

جلسه برانکو و اخراجی ها در تهران/ کریمی برای رضاییان ریش گرو می گذارد؟

دو بازیکن پرسپولیس پس از بازگشت به ایران در شرایط متفاوتی قرارگرفتند.
جلسه برانکو و اخراجی ها در تهران/ کریمی برای رضاییان ریش گرو می گذارد؟

رامین رضاییان و علی علیپور در اردو امارات با یکدیگر درگیرشدند و این حرکت دو بازیکن پرسپولیس آنقدر بد بود که برانکو را وادار کرد در شرایط حساس با اتخاذ تصمیم سخت رضاییان و علیپور را از اردو اخراج کند و آنها را دیپورت کند.

به گزارش افکارنیوز، از امارات شنیدیم که رضاییان در جریان تمرین مقابل چشم باقری و برانکو از الفاظ رکیکی استفاده کرد و حتی پس از تذکر مربیان دست از دعوا برنداشت و همین امر موجب شد برانکو چنین تصمیمی بگیرد.حتی شنیدیم که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت ملی پوش پرسپولیس را از تیم اخراج کند اما با پادرمیانی توسط خوردبین و باقری برانکو دست نگه داشت و همه چیز را به بعد از جلسه با این بازیکنان و مسولان باشگاه موکول کرده است.

 

آغاز تنش برانکو و رضاییان

همه چیز از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در جام حذفی آغاز شد؛ آن جا که رضاییان به بهانه دل درد همراه تیم به اصفهان نرفت و به جای آن راهی شمال کشور شد تا بعد از باخت سرخپوشان در این دیدار، مصاحبه‌های تند علیه او آغاز شود. شاید برانکو همان زمانی که رامین رضائیان از فصل گذشته در درگیری‌های متعددی که با امید عالیشاه و مهرداد کفشگری در تمرینات داشت چنین برخوردی را با این بازیکن انجام می‌داد کار به اینجا نمی رسید؛ همان طور که پیام صادقیان و فرناندو گابریل را به دلیل همین بی‌انضباطی‌ها از تیمش کنار گذاشت و با اینکه انتقادهای فراوانی را به جان خرید اما اجازه نداد بی‌نظمی به تیمش رخنه کند.

برخی هم ادعا کرده اند که علی کریمی قرار است در مورد رضاییان با برانکو صحبت کند و از وی بخواهد تا این بازیکن را ببخشد و باید دید که جادوگر برای بازیکن اخراجی پرسپولیس ریش گرو می گذارد یا نه!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459oro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی جور رضاییان و علیپور را کشید

دوبی شهر نفرین شده مدافع پرسپولیس!