تاریخ انتشار: 1395/12/01 22:00
اختصاصی| کار سخت اما ممکن برای مولتی‌میلیاردر ها؛
کد خبر: 227972

شمارش معکوس؛ خیز بلند بادران به سوی صدر جدول

دیدار تیم های بادران تهران و نفت مسجدسلیمان عصر امروز برگزار گردید شاگردان ربیعی با پیروزی در این دیدار سخت، امید را به اردوی خود بازگرداندند.
شمارش معکوس؛ خیز بلند بادران به سوی صدر جدول

هفته بیست و پنجم بازی های لیگ دسته اول فوتبال کشورعصر امروز با انجام یک بازی بین تیم های نفت مسجدسلیمان و بادران تهران در حالی در مسجدسلیمان برگزار گردید که رقابت های این فصل لیگ یک به اوج خساسیت خود نزدیک می شود و از این به بعد تیم های مدعی حق هیچ گونه اشتباهی را نخواهند داشت.

تا پایان هفته 24 ،بادران با 36 امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت و نفت مسجدسلیمان با انجام 22 بازی و 21 امتیاز  در جایگاه پانزدهم قرار گرفته بود و این بازی می توانست دارای حساسیت های خاص خود برای هر دو تیم باشد.

شاگردان محمد ربیعی که در مرحله برگشت بازی ها از 7 بازی گذشته خود 12 امتیاز اندوخته بودند، امیدوار به پیروزی در این بازی بودند تا بتوانند آرام آرام خود به صدر جدول نزدیک و امیدهای خود را برای صعود به لیگ برتر هم چنان زنده نگه دارند و در نهایت نیز این چنین شد و توانستند نفت مسجدسلیمان را در خانه اش با شکست مواجه کرده وشادمان به تهران بازگردند تا مهیای دیدار با گل گهر سیرجان در هفته بیست و ششم شوند، دیداری که می تواند برای ربیعی و شاگردانش حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

بادران تا این لحظه از 25 بازی خود 39 امتیاز کسب نموده و با توجه به این که تا پایان رقابت های لیگ دسته اول تنها 9 دیدار دیگر پیش رو دارد، هر بازی برای او و دیگر تیم های مدعی می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد و نباید تحت هیچ شرایطی امتیازات بی مورد از دست بدهند.

ربیعی هفته به هفته به شناخت بیشتری از بازیکنانش دست پیدا نموده و درحال حاضر نهمین بازی خود را هم بر روی نیمکت بادران پشت سر گذاشته است، تا با توه به توانمندی بازیکنان و نقاط ضعف و قوت تیم های رقیب امیدوار است بعنوان یک مربی جوان هدایت یک تیم لیگ یکی را در صعود به لیگ برتر برعهده داشته تا در ردیف مربیان بزرگ قرار بگیرد .

نویسنده: نادر دارستانی

عکس: علی جلیلیان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459wlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران و ربیعی در انتظار روزهای آفتابی/ بیم و امید در اردوی بادرانی ها
اختصاصی| ربیعی در هوای بد خوزستان رستگار می شود؟؛