تاریخ انتشار: 1402/05/26 14:20
کد خبر: 1000

پدیده بارسلونا قصد رفتن دارد

آنسو فاتی ستاره جوان بارسلونا بعد از اینکه نتوانست نظر ژاوی را برای حضور در ترکیب اصلی این تیم جلب کند، می خواهد از نیوکمپ برود.
پدیده بارسلونا قصد رفتن دارد

ستاره اسپانیایی یکی از بازیکنان آینده دار کاتالان ها به شمار می رفت که پتانسیل خیلی زیادی نیز برای درخشش داشت، اما بعد از ورود ژاوی، او جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داد و حالا گزارش هایی از آ اس منتشر شده که می گوید فاتی و ایجنتش به دنبال راهی برای خروج از کاتالونیا هستند. چندین باشگاه انگلیسی خواهان جذب وی می باشند. فاتی در هفته اول لالیگا مقابل ختافه، تنها یازده دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. 

حالا دیلی میل ادعا می کند که باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، تاتنهام و آرسنال به دنبال جذب فاتی هستند و اتلتیکو مادرید نیز نیم نگاهی به خرید او دارد، اما احتمال وقوع این اتفاق بسیار کم می باشد. بارسلونا که اصلاً در وضعیت مالی خوبی قرار ندارد، می تواند از فروش بازیکن بیست ساله تیمش، پول خوبی به دست بیاورد. ارزش فاتی در حدود 50 میلیون یورو برآورد شده است. فاتی تا سال 2027 با بلوگرانا قرارداد دارد، اما اعتماد ژاوی را از دست داده و به احتمال فراوان، در این فصل، پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a693

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی اناری‌ها برابر این ستاره کوتاه آمدند؛ فروش بی‌فروش!