تاریخ انتشار: 1402/04/25 15:10
کد خبر: 2596

سپاهان زیر بار هنانوف نمی‌رود

در پی درج این شایعه نقل و انتقالاتی مدیر رسانه‌ای سپاهان اقدام به انتشار توئیتی کرد و پیشنهاد و درخواست رسمی باشگاه برای جذب این بازیکن را رد کرده است.
سپاهان زیر بار هنانوف نمی‌رود

هنانوف به همراه منوچهر صفروف دو بازیکن استقلال تاجیکستان بودند که در ابتدای لیگ بیست و یکم به اردوی سرخپوشان اضافه شدند، اما این روزها یحیی گل‌محمدی برخلاف میل باطنی‌اش در حال خالی کردن لیست 19 ساله بزرگسالان است و در این بین هنانوف هم که یک سال دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد، در لیست مازاد سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است.

جدایی هنانوف از پرسپولیس سبب شده تا شایعاتی پیرامون آینده این بازیکن تاجیکستانی شکل بگیرد و پس از اینکه خبرنگار ورزش‌سه مطلع شد تحرکاتی برای انتقال این مدافع به سپاهان وجود دارد، خبری در این خصوص منتشر شد. البته پس از انتشار این خبر مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان کلیت این خبر و علاقه باشگاه سپاهانی برای جذب این مدافع تاجیک را تکذیب کرده است.

سپاهان در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم در بخش دفاعی اقدام به جذب هادی محمدی و تمدید قرارداد با نیلسون جونیور برزیلی کرده، تا در کنار محمد دانشگر و سیاوش یزدانی چهار مدافع میانی باتجربه را در اختیار داشته باشد. ضمن اینکه مورایس در این پست محمد روح‌الامین از بازیکنان آکادمی باشگاه را نیز به تمرینات تیم بزرگسالان فراخوانده و این بازیکن در اردوی ترکیه هم حضور  داشته است. همچنین در پست دفاع راست که دیگر پست تخصصی هنانوف به شمار می‌رود، رامین رضائیان یک سال دیگر با سپاهانی‌ها همکاری خواهد داشت و آریا یوسفی نیز به عنوان جایگزین او فعالیت می‌کند و احتمالا به همین دلیل هم بوده که باشگاه سپاهان علاقه‌‎ای به جذب مدافع پرسپولیس نشان نداده و این موضوع را تکذیب کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dxd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی هر طور شده این ستاره را می خواهد ؛ پبشنهاد عجیب پرسپولیس به سپاهان

پرسپولیس-سپاهان در اوج پختگی دو تیم
زردپوشان میزبان سرخ‌ها در هفته دهم؛