تاریخ انتشار: 1402/04/25 14:03
کد خبر: 2600

بارسلونا مچ الهلال را گرفت

بارسلونا متوجه شده که الهلال عربستان با رافینیا وارد مذاکره شده و قصد دارد او را برای جدایی وسوسه کند.
بارسلونا مچ الهلال را گرفت

بارسلونا  پس از پایان فصل گذشته فهرستی از بازیکنانی تهیه کرد که قصد فروش آنها را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت. بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه خبر داده بودند که رافینیا یکی از بازیکنانی است که نامش در این فهرست قرار گرفته و با وجود تنها یک فصل حضور در نوکمپ احتمال دارد در همین تابستان از این باشگاه جدا شود. 

هفته قبل بعضی از نشریات عربستانی مدعی شده بودند که یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ این کشور پیشنهادی را برای جذب رافینیا ارائه کرده است. روزنامه اسپورت هم خبر داد که پیشنهاد هنگفتی برای انتقال این بازیکن به لیگ عربستان به دست بارسا رسیده که ممکن است هر دوی آنها را وسوسه کند. 

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو نوشت که هیچ پیشنهاد رسمی برای رافینیا به باشگاه نرسیده ولی مدیران بارسا مطلع شده اند که با خود بازیکن از الهلال تماس هایی گرفته شده است. الهلال قصد دارد ابتدا با بازیکن به توافق برسد و سپس به بارسا پیشنهاد خود را ارائه دهد. 

موندو در این رابطه نوشت که هرچند هنوز موضع رسمی رافینیا مشخص نیست ولی بارسا به رقمی کمتر از 40 میلیون یورو برای ستاره سابق لیدز پاسخ نخواهد داد. الهلال که مقطعی سخت تلاش کرد لیونل مسی را جذب کند و موفق نشد، حالا به سراغ ستاره برزیلی 26 ساله بارسا آمده است.

بارسا تابستان گذشته برای خرید رافینیا از لیدز، 55 + 10 میلیون یورو هزینه کرد و او تا 2027 با بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dxo3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی: بازگشت مسی کمک بزرگی به بارساست