تاریخ انتشار: 1395/06/09 19:45
بررسی دیدارهای گروه یک لیگ دو؛
کد خبر: 264424

طوفان نفت و گاز گچساران در هفته اول/ بعثت چوب تغییرات مداوم مربیان را خورد

در اولین هفته از گروه اول لیگ دو از بین 6 بازی انجام گرفته چهار بازی با پیروزی به پایان رسید و دو دیدار نیز نتیجه ای به غیر از تساوی نداشت.
طوفان نفت و گاز گچساران در هفته اول/ بعثت چوب تغییرات مداوم مربیان را خورد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مسابقات لیگ دو فوتبال کشور از امروز به طور همزمان در شهرهای  مختلف کشور آغاز شد تا بعد از لیگ برتر و لیگ یک، تنور رقابت های لیگ دو هم روشن شده و هیجان بازی ها در شهرهایی که در لیگ های بالاتر تیمی ندارند هم بوجود بیاید.

مسابقات لیگ دو با حضور 36 تیم و در سه گروه 12 تیمی برگزار گردید که در این مطلب به نتایج به دست آمده در گروه اول این رقابت ها خواهیم پرداخت.

در این گروه تیم های: قشقایی شیراز، برق نوین شیراز، خلخال دشت خلخال، زاگرس یاسوچ، نفت و گاز گچساران، کیمیافرآیند تهران، گیتی پسند، شهرداری اراک، فولاد نوین اهواز، نفت امیدیه، اروند خرمشهر و بعثت کرمانشاه حضور دارند که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول گروه و صعود به مرحله بعد تلاش خواهند کرد.

در این مطلب سعی شده به بررسی 6 بازی صورت گرفته امروز عصردر گروه اول بپردازیم که  در این راستا تیم های نفت و گاز گچساران، اروند خرمشهر و شهباز نوزان البرز  در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 

قشقایی شیراز0 برق نوین شیراز 0 / مصاف کاکوها برنده ای نداشت

 

3yUQGpeUEIQx

دیدار کاکوهای شیرازی به میزبانی قشقایی در ساعت 17/30  دقیقه امروز عصر در ورزشگاه حافظیه شیراز در حالی برگزار گردید که می توان از این بازی به عنوان دربی گروه یک لیگ دو نام برد. جایی که هر دو تیم به تازگی از دسته سوم به لیگ دو صعود کرده و می خواستند ثابت کنند که حضورشان در جمع تیم های لیگ دو اتفاقی نبوده است.

 

قشقایی با حمایت هواداران پر شور و فراوانی که دارد از این موضوع به عنوان یک برگ برنده استفاده کرده و می خواست به اثبات رساند که به عنوان یک تیم مطرح، شایستگی حضور در بین تیم های مدعی را دارد.

 

از طرفی دیگر شاگردان وحید رضایی که با تغییری اساسی تعداد زیادی بازیکن جدید را در ترکیب خود دارند، زودتر از تمامی تیم ها روند آماده سازی را آغاز کرده بودند تا بتوانند به هماهنگی لازم دست یابند و حداقل در اولین دیدار  که نبرد کاکوها می باشد، بازنده نباشند.

این بازی علی رغم زیبایی هایی که داشت هیچ گلی در برنداشت تا زور شیرازی ها بهم نرسد و هر کدام از تیم ها به یک امتیاز قناعت کرده باشند.

 

شهباز نوزان البرز 1  زاگرس یاسوچ 0/ شهباز نوزان گام اول را موفق برداشت

 

دیدار تیم های شهباز نوزان البرز و زاگرس یاسوچ نیز در ورزشگاه کرج برگزار گردید تا هر دو تیم بتوانند در هفته اول عیار خود را به رخ حریفان بکشند.

این دو تیم در این بازی حرف زیادی برای گفتن در مقابل همه نداشتند تا این که در نهایت شهباز نوزان البرز توانست از یک موقعیت استفاده کند و تک گل این بازی را در دقیقه 80 توسط امین نصرالله زاده زده به ثمر برساند و سه امتیاز شیرین در اولین بازی را کسب نماید.

بدون شک هفته اول رقابت ها بیشتر به شناخت بازیکنان و تیم ها از یکدیگر سپری می شود و نمی توان توقع داشت که تیم ها با تمام توان حضور داشته باشند ولی اگر این روند ادامه داشته باشد، مطمئنن تیم های لیگ دو با مشکلات عدیده ای برای تداوم در بازیها و استفاده از موقعیت های بوجود آمده خواهند داشت.

 

 

نفت و گاز گچساران 5  کیمیا فرآیند تهران0 / طوفان نفت و گاز گچساران در هفته اول

 

دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و کیمیا فرآیند تهران را باید یک از بازیهای زیبای هفته اول لیگ دو از گروه اول دانست که میزبان توانست با استفاده از موقعیت های به دست آمده، حریف خود کیمیافرآیند را با شکستی سنگین  بدرقه کنند.

بازیکنان نفت و گاز گچساران در این بازی هر کاری خواستند کردند تا به یک پیروزی شیرین که منتج به صدرنشینی گروه یک شد را برای خود رقم بزنند.

نفت و گاز گچساران در این بازی 5 گل به ثمر رساندند تا جشنواره گل به راه انداخته باشند. در این بازی توسط فرشید پاداش 2 گل  و مرتضی حیدری ، نبی اله اسدی وکوشا بهایی پور هر کدام یک گل زدند تا شادمان ترین تیم هفته باشند.

نفت و گاز یک پنالتی هم در این بازی توسط کریم شاوردی خراب کرد تا شمار گل هایش به عدد 6 نرسد. البته در این بازی بابک بیداری از کیمیافرآیند اخراج شد تا این تیم ده نفره به بازی ادامه دهد و نتواند خواسته های مربی خود را در زمین انجام دهد.

نفت و گاز با این پیروزی هم در صدر گروه قرار گرفت و هم اینک زنگ خطر را برای دیگر تیم های گروه به عنوان یک تیم مدعی بصدا در آورد.

 

اروند خرمشهر 4 بعثت کرمانشاه 1 / اروند در قامت یک مدعی

 

3fTTKHZzBRIS

دیدار تیم های اروند خرمشهر و بعثت کرمانشاه را باید یکی از دیدارهای حساس گروه اول لیگ دو دانست.

اروند که میزبانی این دیدار را بر عهده داشت، آمده بود با استفاده از تکنیک بازیکنانش ، بعثت کرمانشاه را که طی دو سال گذشته از تیم های مدعی لیگ دو بوده است را با شکست بدرقه کرده و خود را به عنوان یک تیم مدعی معرفی نماید.

در این دیدار اروند خرمشهر با یک بازی حساب شده توانست با چهار گلی که توسط بازیکن فرصت طلبش به ثمر رساند در برابر تک گل بعثت بازی را بسود خود به پایان برساند.

 محمد چراغی در این بازی با زدن چهار گل توانست نام خود را در صدر گلزنان لیگ دو قرار دهد و خود را به عنوان یک مهاجم تمام عیار معرفی نماید. بعثت هم با تک گلی که توسط ایوب سبحانی پور به ثمر رساند، باز هم نتوانست مانع این شکست شود تا شاگردان مهرپیما به فکر چاره ای در ادامه رقابت ها باشند.

 البته ناگفته نماند که بعثت کرمانشاه به دلیل تغییرات گسترده ای که در بین مربیان داشته است، نتوانسته به یک شناخت نسبی بازیکنان توسط مربی دست یابد و مربی این تیم را نباید در کسب این نتیجه مقصر دانست چون او به تازگی به این تیم اضافه شده و باید در هفته های آینده منتظر اجرای تفکرات این مربی بود.

در هر حال بعثت با این شکست کار خود را در همین هفته اول سخت کرد و باید بتواند سریع تر مربی و بازیکنان را هماهنگ نماید تا نتایج بهتری را این تیم مدعی در دو سال گذشته به دست آورد.

 

فولاد نوین اهواز 1  نفت امیدیه 1 / تساوی در دربی خوزستان

 

دیدار تیم های فولادنوین و نفت امیدیه را باید دربی استان خوزستان نامید جایی که دو هم استانی برای اولین دیدار در گروه اول لیگ دو باید به مصاف هم می رفتند تا بتوانند در برابر هم یکدیگر تکنیک ناب خوزستان را به رخ بکشند.

این دیدار که در گرمای اهواز انجام گرفت به دلیل این که هر دو تیم به این گونه وضعیت عادت داشتند، بازی را به خوبی آغاز کردند تا بتوانند به نتیجه مناسب دست یابند.

در این دیدار بازیکنان فولادنوین اهواز بعد از حملات متعددی که داشتند با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل توسط  علی فاتح ، بازی را با نتیجه یک بر صفر پیش افتادند  اما این پایان بازی نبود چرا که نفت امید توانست با به ثمر رساندن یک گل توسط علی فاتح نتیجه را به تساوی کشاند تا بازنده این بازی نباشد.

با این تساوی، فولادنوین و نفت امیدیه به حداقل امتیاز رضایت دادند تا حداقل این بازی بازنده ای نداشته باشد.

 

سپهر نقش جهان 0 شهرداری اراک 0 / بدون گل بدون زیبایی لازم

 

تیم های استانهای مرکزی کشور در دیداری برابر در اصفهان به مصاف هم رفتند تا عیار خود را در اولین دیدار بسنجند.

سپهر نقش جهان و شهرداری اراک در این بازی زورشان به هم نرسید و هر کاری کردند نتوانستند زننده گلی در این مسابقه داشته باشند تا به یک نتیجه مساوی دست یابند و در میانه جدول گروه اول لیگ دو قرار بگیرند.

سپهر نقش جهان و شهرداری اراک با توجه به امکاناتی که دارند می توانند به عنوان مدعی خود را معرفی نمایندو تنها باید بتوانند در امر گل زنی خود را تقویت کرده تا بتوانند مهاجمان این تیم ها از موقعیت های بدست آمده استفاده نمایند.

به هر حال این دو تیم در اولین بازی نتوانستند به خواسته ها خود دست پیدا نمایند اگرچه تساوی برای شهرداری اراک به دلیل باز یدر خارج از خانهف نمی تواند نتیجه بدی محسوب شود.

 

در نهایت و در پایان هفته اول تیم های نفت و گاز گچساران، اروند خرمشهر، شهباز نوزان البرز در رده های اول تا سوم جدول ایستادند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e5a9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید بعثت کرمانشاه معرفی شد
اختصاصی/