تاریخ انتشار: 1398/05/08 11:20
مدیر برنامه‌های ستاره کلمبیایی:
کد خبر: 92500

آینده خامس را از رئیس رئال مادرید بپرسید

مدیر برنامه‌های خامس رودریگز از صحبت درباره آینده او طفره رفته و به خبرنگاران گفت درباره آینده خامس از رئیس باشگاه رئال مادرید سوال کنند.
آینده خامس را از رئیس رئال مادرید بپرسید

 خورخه مندس، مدیر برنامه‌های خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید، می‌گوید از آینده خامس اطلاعی ندارد هر چند مایل است او در رئال ماندگار شده و بدرخشد. مندس در ادامه به خبرنگاران گفت که برای کسب اطلاعات درباره آینده ستاره کلمبیایی با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال صحبت کنند.

خامس که اخبار و شایعات زیادی درباره انتقالش به ناپولی یا اتلتیکو مادرید مطرح شده است دیروز برای اولین بار در تمرین رئال که اردوی پیش‌فصل خود را پشت سر می‌گذارد شرکت کرد.

مندس، مدیر برنامه‌های خامس در گفتگو با نشریه اسپانیایی مارکا درباره آینده او گفت:" درباره آینده خامس باید از رئیس رئال، فلورنتینو پرز، سوال کنید که همینجا کنار من ایستاده است. تنها چیزی که من می‌خواهم این است که بازیکنم بهترین شرایط را داشته باشد و در بهترین باشگاه بازی کند".

خامس که ماه گذشته میلادی به همراه تیم ملی کشورش کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا حضور داشته در دو فصل گذشته که به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می‌کرد در هر فصل هفت  گل برای بایرن به ثمر رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45j9vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی؛ جدایی خامس از بایرن مونیخ قطعی شد