تاریخ انتشار: 1402/04/07 11:19
کد خبر: 3648

کاپیتان استقلال اولین گزینه سرخپوشان

نساجی‌چی‌ها قبل از اینکه با رشید مظاهری به توافق دست پیدا کنند به سیدحسین حسینی پیشنهاد حضور در تیم شمالی را داده‌اند.
کاپیتان استقلال اولین گزینه سرخپوشان

تمرینات استقلال قرار است فردا در مجموعه ورزشی کمپ ناصر حجازی رسما زیر نظر جواد نکونام آغاز شود. این درحالی است که هنوز اقدامات سرمربی و کادرفنی جدید استقلال برای تکمیل لیست بازیکنان این تیم نتیجه‌ای نداده و در بسیاری از پست‌ها هنوز تکلیف بازیکنانی که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده و جایگزین‌های آنها و بعضا بازیکنان جدید مشخص نشده است.

درواقع تا این لحظه اگرچه گفته می‌شود استقلال با برخی بازیکنان به توافق رسیده، اما همان‌طورکه نوشتیم مشکل نقدینگی در این باشگاه پرطرفدار باعث شده است تا فعلا دست مدیریت و کادرفنی برای امضای قرارداد با بازیکنان جدید بسته باشد.

بر همین اساس نیز از مدت‌ها قبل خبر داده بودیم که هیچ‌کدام از دو گلر تراکتور مدنظر نکونام نیستند و سرمربی آبی‌ها برای قفس توری استقلال به‌دنبال دروازه‌بان خارجی است. در این خصوص نوشتیم درصورتی‌که نتایجی در این زمینه حاصل نشود سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلالی‌ها دوباره این شانس را خواهد داشت که به حضورش در جمع آبی‌ها ادامه دهد. این در شرایطی است که با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن با استقلالی‌ها، برای تداوم همکاری باید طرفین دوباره به توافق برسند.

نکته قابل توجه اینکه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حسینی همچنان میل به ادامه همکاری با استقلال دارد و از سوی دیگر این نکونام است که باید در این زمینه حرف اول و آخر را بزند. به‌نظر می‌رسد برخی مسائل مورد تایید نکونام قرار نگرفته و به همین دلیل فعلا شرایط ادامه همکاری استقلال با حسینی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما همان‌طورکه پیش از این مطرح کردیم سید استقلالی‌ها همچنان در آب‌نمک گلر احتمالا خارجی خوابیده تا همچنان شانس ادامه همکاری با وی باقی بماند.

حسینی که طی این روزها مورد نقد هواداران استقلال در فضای مجازی قرار گرفته طی روزهای اخیر با پیشنهادی از نساجی نیز مواجه شده که وی این پیشنهاد را رد کرده است. در این خصوص شنیده می‌شود نساجی‌چی‌ها قبل از اینکه با رشید مظاهری به توافق دست پیدا کنند به سیدحسین حسینی پیشنهاد حضور در تیم شمالی را داده‌اند که این گلر این پیشنهاد را در همان بدو امر نپذیرفته تا همچنان به ادامه همکاری با استقلال امیدوار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45joq3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال از لیست بازی با نساجی خط خورد