تاریخ انتشار: 1398/05/27 12:36
کد خبر: 91048

جای خالی رفسنجانی ها در ترکیب مس

تیم فوتبال مس رفسنجان در ترکیب روز گذشته‌ی خود برابر سپیدرود،از بازیکنان رفسنجانی استفاده نکرد.
جای خالی رفسنجانی ها در ترکیب مس

تیم فوتبال مس رفسنجان روز گذشته در خانه‌ی سپیدرود رشت به مصاف این تیم رفت که در پایان دو تیم به تساوی بدن گل رضایت دادند.

نکته جالب در ترکیب روز گذشته‌ی مس رفسنجان عدم حضور بازیکنی بومی در ترکیب اصلی و حتی در تعویض های این تیم بود که باید دید آیا بازیکنی در این سطح وجود ندارد و آنها در طی چند سال گذشته برای پشتوانه سازی چه اقداماتی انجام داده اند که این شرایط پیش آمده است.

نکته جالب در این اتفاق مصاحبه علی‌علیزاده در فصل گذشته با برنامه لیگ یک بود که وی اذعان داشت بازیکنان رفسنجانی در حال نابودی هستند و حتی علیزاده پیش از فصل در جلسه با میشو اعلام می‌کند ۶۰ درصد بازیکنان تیم باید بومی باشند اما حالا چرا به یک باره این اتفاق ها رخ داده است علامت سوال بزرگی برای هواداران این تیم است.

در هر حال این یک هشدار جدی و به موقع برای مدیران مس رفسنجان و یک تلنگر به محمد ربیعی سرمربی این فصل این تیم است که سعی براین داشته باشد، ضمن تلاش در جهت کسب نتایج که اولویت اول و برنامه این فصل می باشد، به امور پایه نیز توجه نموده تا حداقل در طی سالهای آینده، شاهد حضور بازیکنان بومی در ترکیب اصلی مس رفسنجان باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jva9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یعقوب حاصلی: به بازیکنانم ایمان دارم و برای پیروزی به میدان می رویم