تاریخ انتشار: 1396/01/26 19:27
در روز درخشش بیرانوند؛
کد خبر: 216924

قهرمانی با طعم نوزدهمین کلین شیت

دروازه پرسپولیس در روز درخشش بیرانوند نوزدهمین کلین شیت خود را تجربه کرد تا پرسپولیس و بیرانوند تا به اینجای کار رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر را به خودشان اختصاص دهند.
 قهرمانی با طعم نوزدهمین کلین شیت

پرسپولیس توانست با پیروزی 2 بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز قهرمانی خود را در لیگ جاری مسجل کند. در کنار این قهرمانی ارزشمند، پرسپولیسی ها توانستند رکوردی فوق العاده را از خود به جا بگذارند. سرخ پوشان تنها 3 بازی دیگر در لیگ خواهند داشت و در صورت حفظ روند گل نخوردن خود می توانند رکوردی بی سابقه را از خود به جای بگذارند.

بهترین خط دفاع تاریخ لیگ به استقلال خوزستان تعلق دارد که با 14 گل خورده در مسابقات رکورد دار است اما در فاصله 3 هفته مانده تا پایان لیگ حالا پرسپولیس تنها 10 گل خورده است که نمایش عالی بیرانوند توانست این عدد را حفظ کند.

دروازه بان پرسپولیس با مهار دو تک به تک مقابل حامد پاکدل و امین قاسمی نژاد مانع از گلزنی حریف شد تا تعداد کلین شیت های خود را به شانزده و دروازه پرپولیس را در نوزدهمین بازی بسته نگه داشت. او در بازی های آخر پرسپولیس عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است که این مساله ضمن تاثیر خود در قهرمانی پرسپولیس، می تواند رکوردی را به جای بگذارد که دستیابی به آن سال ها اتفاق نیافتد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k9vx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آمار بیرانوند در تیم ملی بهتراز رحمتی و حقیقی