تاریخ انتشار: 1396/02/28 11:14
کد خبر: 210100

معمای 7 و 9 در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها قبل تمدید قرارداد بازیکنانش را آغاز کرده و به جز یکی دو نفر، همه بازیکنان این تیم تکلیف خود را برای فصل بعد مشخص کرده‌اند.
معمای 7 و 9 در پرسپولیس

مهدی طارمی و سروش رفیعی دو بازیکنی هستند که قصد رفتن دارند و با توجه به درخشش در فصل گذشته منتظر پیشنهادهای خوبی از تیم‌های خارجی هستند. باید دید در نهایت این دو بازیکن در پرسپولیس باقی می‌مانند یا از این تیم جدا خواهند شد.
   
طارمی و رویای اروپا

مهدی طارمی در ابتدای فصل گذشته به برانکو اعلام کرد که به دنبال مهاجم دیگری برای پرسپولیس باشد زیرا او می‌خواهد به اروپا برود. در شرایطی که کسی فکرش را نمی‌کرد طارمی در سفری ناگهانی به همراه رامین رضاییان به ترکیه رفت و با تیم ریزه‌اسپور به توافق رسید. همین اتفاق باعث شد سرمربی پرسپولیس نام کاوه رضایی را در ابتدای لیست خرید خود قرار دهد. اما در آخرین ساعات فصل نقل‌وانتقالات کاوه سر از استقلال در آورد و با آبی‌پوشان به توافق رسید. اما چند روز بعد طارمی که از شرایط ریزه‌اسپور ناراضی بود ساز جدایی کوک کرد و به ایران بازگشت و قرارداد بی‌قیدوشرطی با پرسپولیس بست. اما با وجود این قرارداد طارمی در این فصل هم مثل فصل گذشته هوای رفتن به اروپا را دارد. گفته می‌شود این مهاجم از اروپا، چین و کشورهای عربی پیشنهادهای خوبی دریافت کرده و مشغول بررسی این پیشنهادهاست تا در پایان دیدار برابر لخویا در مورد آنها نظر بدهد.
   
سروش هم هوای اروپا دارد

اما در این میان داستان سروش رفیعی متفاوت است. سروش رفیعی بعد از پایان دوران خدمتش اعلام کرد که می‌خواهد به اروپا برود اما در پنجره زمستانی پیشنهاد خوبی از تیم‌های خارجی نداشت. بنابراین تصمیم گرفت نیم‌فصل دوم را در پرسپولیس بازی کند و در پایان فصل به پیشنهادهای جدیدش فکر کند. بعد از یک فصل خوب و قهرمانی با پرسپولیس، حالا سروش رفیعی پیشنهادهای نسبتا خوبی دریافت کرده است. پیشنهادهایی که بیشتر آنها از باشگاه‌های قطری است اما سروش نمی‌خواهد به قطر برود. او ترجیح می‌دهد یا در پرسپولیس بماند و یا به اروپا برود. هافبک شماره7 پرسپولیس در حال حاضر دو پیشنهاد اروپایی هم دارد که البته از لیگ‌های سطح اول نیستند. باید دید در روزهای آینده وضعیت او به چه شکل پیش می‌رود و او در نهایت چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.
  
  برانکو: پیشنهاد داشته باشند مانع نمی‌شویم

به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ هم مشکل خاصی با رفتن این دو بازیکن به اروپا ندارد، هر چند که آرزوی قلبی‌اش ماندن این 2بازیکن در پرسپولیس است. سرمربی پرسپولیس در واکنش به احتمال جدایی سروش و طارمی می‌گوید: «طارمی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و از نظر من، او و سروش بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند. اما اگر پیشنهادی بهتر از پرسپولیس داشته باشند و رفتن به تیم جدید باعث بهتر شدن موقعیت آنها می‌شود نمی‌توانیم مانع شویم. فقط می‌توانیم برای هر دوی آنها آرزوی موفقیت کنیم. البته قبل از آن من آرزو می‌کنم که مهدی و سروش در پرسپولیس بمانند چراکه آنها بازیکنان ارزشمندی برای پرسپولیس هستند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kdld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: 5 بازیکن جدید می‌خواهیم اما هنوز با کسی صحبت نکرده‌ایم